از فردا پیش فروش خودرو سایپا ۱۵۱ و خودرو‌هاي محصولات پلتفرم X۱۰۰ با قابلیت تعویض دنده اتوماتیک آغاز خواهد شد.

 به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛محمد علی قادری معاون فروش و بازاریابی سایپا خودرو سایپا ۱۵۱ را به عنوان دستاوردی جدید در عرصه خودروهای سبک تجاری دانست. محمد علی قادری افزود: این خودرو با توجه به نوع کاربری ، کم مصرف و اقتصادی بوده و خواسته‌هاي مشتریان خود را فراهم مي‌نماید.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا در خصوص عملکرد خودروهای پلتفرم X۱۰۰ اتوماتیک افزود: گروه خودروسازی سایپا به منظور جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود،اقدام به تولید خودروهای دنده اتوماتیک (AMT ) نموده است که سبب رانندگی لذت بخش و پایان خستگی در ترافیک خواهد بود. این خودروها دارای قابلیت تعویض دنده در دو حالت اتوماتیک و دستی بوده و سهولت رانندگی با این محصولات حس مطلوبی را به مشتریان انتقال خواهد داد.

وی همچنین افزود: از روز دوشنبه پیش فروش این محصولات آغاز خواهد گردید و هموطنان گرامی مي‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانیwww.saipagroup.ir و یا نمایندگی‌هاي مجازگروه سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام نمایند.
برچسب ها: سایپا ، اقتصادی ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۸:۱۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
س.ببخشید چی گفتید؟خودروهای روز دنیا؟رقابت؟پراید؟
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۱۸:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
سمند و پژو پارس و 206 هست از رده خارجش کنید باربندشو بسازید،
Iran (Islamic Republic of)
ريال
۲۳:۱۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
مورچه چیه که کله پاچش چی باشه!
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۲۱:۵۸ ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
ایول زنده باد . خداقوت میگیم به همه طراحان خوش ذوق این مرز و بوم بالاخره یه تغییر اساسی تو پراید دیدیم خداییش لذت بریدم. من مطمئنم این ماشین میتونه با انواع خودروهای تجاری روز دنیا رقابت کنه.
آخرین اخبار