مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی گفت: هفته وحدت بهانه خوبي برای کنار گذاشتن اختلافات ميان مسئولان است و بايد به جای نامه‌نگاری‌های بی‌محتوا در جلساتی مدون به بررسی مسائل معیشتی مردم بپردازند.

عماد قبادی مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ضمن تبريک هفته وحدت گفت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران نامگذاری هفته‌اي به نام وحدت است كه بهتر است مسئولان نيز در هفته وحدت به جای تکیه بر اختلاف‌هاي جزئی با یکدیگر وحدت داشته باشند. چرا که این امر نقش عمده‌ای در مناسبات کشور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اسلام تنها وحدت را در ميان مذاهب مورد تاکيد قرار نداده و آن را يکي از ارکان جوامع مسلمان دانسته‌ است،‌ اظهار داشت:‌ هفته وحدت بهانه خوبي برای کنار گذاشتن اختلافات ميان مسئولان است و بايد به جای نامه‌نگاری‌های بی‌محتوا در جلساتی مدون به بررسی مسائل معیشتی مردم بپردازند.

قبادی در پايان با بیان اینکه مطالبات رهبری نیز بر تامین معیشت مردم با مسئولان تاکید دارد، اظهار داشت: اگر مسئولان به جای لجبازی سیاسی و مطرح کردن اختلافات به همفکری و هم‌اندیشی بپردازند، علاوه بر آن‌که به حل مسائل کشور منجر می‌شود، به برقراري آرامش در کشور نيز منجر خواهدشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قبادی ، وحدت ، مسئولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار