عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي با اشاره به تقارن هفته وحدت و دهه فجر، گفت: مسئولين را به وحدت و همگرايي براي خدمت به ملت دعوت مي‌کنيم زيرا انقلاب اسلامي، انقلابي مردمي است و در اين زمينه تبعيت از مقام معظم رهبري شرط اساسي است.

سامان نيازي عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با گراميداشت تقارن هفته وحدت با دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامي به رهبري هوشمندانه امام خميني(ره) و با رمز وحدت به ثمر نشست که بايد اين را همواره به ياد داشت.

وي با بيان اينکه وحدت در بحث جريانات سياسي و انتخابات نيز از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، تصريح کرد: توصيه جنبش دانشجويي همگرايي و وحدت مسئولين در جهت خدمت به ملت است، زيرا اين انقلاب همه چيز را از مردم دارد و در اين زمينه هم تبعيت از مقام معظم رهبري شرط اساسي است.

نيازي درباره اقداماتي که جريانات سياسي براي وحدت هر چه بيشتر بايد به کار گيرند گفت: ولايتمداري اصلي‌ترين موضوعي است که درباره مباحث انتخاباتي بايد در اولويت برنامه‌هاي احزاب و کانديداها باشد.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد بيرجند درباره کليد واژه "انتخابات آزاد" که برخي از رسانه‌ها و جريانات سياسي به آن دامن مي‌زنند بيان داشت: به فرموده مقام معظم رهبري کدام يک از انتخابات‌ها آزاد نبوده که اين حرف را مي‌زنند لذا توصيه ما به جريانات سياسي اين است که براساس وحدت و ولايت‌مداري و فاکتورهايي که رهبر معظم انقلاب فرمودند و نيز با هدف خدمت به مردم و فراهم کردن زمينه مشارکت حداکثري و خنثي کردن توطئه‌هايي مانند فتنه 88 در انتخابات 92 حرکت کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نیازی ، بسیج ، دانشجویی ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار