امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان گفت: امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای از طلایه‌داران وحدت در دوران معاصر هستند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، شیخ محمد جمالی در آیین جشن بزرگ وحدت در بندر سیراف اظهار داشت: شهرستان کنگان نماد وحدت و همدلی است و شیعه و سنی در کنار هم در کمال وحدت و اتحاد زندگی و فعالیت می‌کنند.

وی افزود: نظام اسلامی خدمات بسیار زیادی ارائه داده و باید با وحدت و همدلی برای موفقیت بیشتر تلاش کنیم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان با تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای از طلایه‌داران وحدت در دوران معاصر هستند.

جمالی تصریح کرد: ملت ایران با وحدت و همدلی توانستند مشکلات را پشت سر بگذرانند و بدون تردید تحریم اقتصادی را نیز مانند دیگر تحریم‌های چند دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی و با تبعیت از رهبری پشت سر خواهند گذاشت.

وی اضافه کرد: به کوری چشم دشمنان شیعه و سنی با وحدت و همدلی ندای وحدت و همدلی را مانند رهبر معظم انقلاب در تمام عالم سر خواهند داد.

وحدت روحانیون و نخبگان و مبلغین دینی ضروری است

امام جمعه اهل سنت سیراف نیز بیان کرد: امروز وحدت و همدلی روحانیون، نخبگان و مبلغین دینی بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

شیخ حسین افروز افزود: وظیفه مهم مبلغین دینی معرفی اسلام است که نماد عینی و حقیقی آن معرفی شخصیت بزرگ پیامبر مکرم اسلام(ص) است.

این آیین با حضور جمع کثیری از مردم شیعه و سنی بندر سیراف برگزار شد و به 26 نفر از کسانی که نامشان همنام پیامبر اکرم (ص) بود هدایای ارزشمندی اهداء شد./ج1

برچسب ها: اهل سنت ، شیعه ، سیراف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.