نخستین کنفرانس بین المللی استانداردسازی در صنعت گردشگری از ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا کاشانی‌پور دبیر کل کنفرانس، با اشاره به برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی استانداردسازی در صنعت گردشگری و بهره صنایع وابسته گفت: این کنفرانس تخصصی به منظور معرفی فضای استاندارد سازی و حرکت به سمت آگاه سازی فعالان این حوزه،  از ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

وی  ادامه داد: کشورهای عمان، قطر، امارات، لبنان، ترکیه، ازبکستان، مالزی، هندوستان، چین و تایلند در نخستین کنفرانس بین المللی استانداردسازی در صنعت گردشگری شرکت خواهند کرد.

دبیر کل کنفرانس با اشاره  برگزاری کارگاه‌های آموزشی همزمان با این کنفرانس گفت: در مجموع طی زمان برگزاری کنفرانس، ۱۲ کارگاه آموزشی به منظور بررسی نقش استاندارد‌ها در بخش‌های مختلف حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

کاشانی پور  با اشاره به اهمیت استانداردسازی در کاهش هزینه و توسعه صنعت گردشگری خاطر نشان کرد: تعامل سازمان استاندارد با بخش گردشگری از اهداف اصلی نخستین کنفرانس بین المللی استانداردسازی در صنعت گردشگری است.

دبیر کنفرانس با  اشاره به نقش استانداردسازی و رعایت اصول بین المللی در حوزه گردشگری در توسعه صنعت گردشگری اظهار داشت: استاندارد سازی در سه حوزه، تاسیسات، تجهیزات و خدمات را عامل رونق این صنعت در کشور است.

وی خاطر نشان کرد: اولین سامانه رزرواسیون آنلاین هتل‌های کشور به زبان عربی با حضور ملک‌زاده، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی رونمایی خواهد شد./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار