مديرکل ميراث‌فرهنگي گفت: حضور سفرا و کارداران در کنار قهرمانان و نام‌آوران المپيک پيام‌رسان تحول در صنعت گردشگري براي مردم همدان است.

به گززارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان «عليرضا ايزدي» درآیین افتتاحیه ششمین جشنواره زمستانی درهمدان گفت: حضور مهمانان خارجي را در همدان بهانه‌اي براي ايجاد دوستي، همدلي و همکاري بهتر ميان کشورهاي مهمان خواند و افزود: اين اتفاق با برنامه‌ريزي و استراتژي مي‌تواند به اقتصاد محلي در همدان کمک کند.
وي خاطرنشان کرد:‌ برپايي جشنواره‌هايي با عنوان زمستان انگيزه‌اي براي سفر در گردشگران طبيعت‌دوست ايجاد مي‌کند که اين مهم اگر تداوم يابد همدان را به يک پايلوت گردشگري زمستاني تبديل خواهد کرد.
اين مقام مسوول اظهار داشت: همدان ظرفيت‌هاي طبيعي و تاريخي قابل توجهي دارد که براي معرفي آن‌ها بايد خلاقيت به کار برده شود و برپايي جشنواره‌هايي از اين دست مي‌تواند تسهيل‌کننده زمينه‌ها براي ايجاد زيرساخت‌هاي غني در زمينه جذب و ارائه خدمات به گردشگران باشد.
ايزدي تصريح کرد: در اين جشنواره پس از رونمايي از 3 پوستر و يک تمبر برنامه‌ها و همکاري‌هاي ميان ارگان‌ها تا ساليان سال مستند خواهد ماند./س
برچسب ها: مهمانان ، خارجی ، داخلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.