سرمربي تيم فوتسال روغن موتور سيمرغ اظهار كرد: برای حفظ جایگاهمان در جدول نیاز به برد با اختلاف گل بالا داشتیم.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حسين اسلامي كه نام تيمش به تازگی از پروفيل زالي به روغن موتور سيمرغ تغيير يافته است و پنجم بهمن ماه توانست در ديدار هفته چهارم دور برگشت رقابت هاي ليگ دسته يك فوتسال كشور با نتيجه 7 بر 2 مقابل تيم فوتسال افزون پلاست كاشان به پيروزي برسد گفت: علاوه بر كسب 3 امتياز به دنبال بالا بردن تفاضل گلمان بوديم تا در ديدارهاي پاياني از اين حيث دچار مشكل نشويم.

وي با اشاره به دفاع ضعيف تيم حريف در ديدار ديروز اظهار كرد: با برنامه ريزي هاي تاكتيكي كه از قبل انجام داديم توانستيم نيمه اول را با نتيجه 3 بر يك به رختكن برويم.

اسلامي در خصوص چگونگی روند ادامه بازي بيان کرد: در نيمه دوم بازيكنان كاشان چيزي براي از دست دادن نداشتند و بي مهاوا حمله مي كردند كه اين شرايط كار را براي تيم ما آسانتر كرد و در يك بازي منطقي با 5 گل اختلاف اين بازي را با پيروز به پايان رسانيدم.

وي با اشاره به ديدار بعدي تيمش در روز جمعه 13 بهمن ماه در ماهشهر مقابل تيم فوتسال هومن ساز اين شهر عنوان كرد: با پيروزي كه اين تيم در اين هفته مقابل تيم اقتدار نوين مشهد بدست آورده است براي ماندن در ليگ دسته يك اميدوار شده است و قطعا در روز جمعه براي پيروزي به ميدان خواهد آمد.

گفتني است تيم روغن موتور سيمرغ با اين پيروزي 24 امتيازي شد و پس از تيم گيتي پسند اصفهان 27 امتيازي، بالاتر از تاسيسات دريايي تهران در رده دوم جدول رده بندي گروه خود در ليگ دسته يك فوتسال كشور قرار گرفت.

برچسب ها: پیروزی ، اختلاف ، کاشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.