قضاوت‌ها به دور از هرگونه حب و بغض انجام شده و دومين جشنواره تلويزيوني جام جم تخصصي‌تر نيز برگزار مي شود.

رويا تيموريان بازيگر و از اعضاي هيئت داوران دومين جشنواره تلويزيوني جام جم در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: معتقدم نفس برگزاري جشنواره خوب بوده و اين اتفاق موجب گردهم آمدن بازيگران و هنرمندان مي‌شود.
وي ادامه داد: خوشبختانه در اين گونه جشنواره ها افراد بدون حب و بغض در خصوص آثار و به صورت تخصصي اظهارنظر مي کنند.
اين بازيگر پيشکسوت تئاتر که خود سابقه طولاني در داوري دارد، تصريح کرد: با توجه به سابقه 20 ساله‌ام در امر داوري، قضاوت آثار در دومين جشنواره تلويزيوني جام جم به صورت تخصصي برگزار مي‌شود و هميشه بهترين نتيجه را قضاوت تخصصي مي‌دهد.
وي با اشاره به تجربه هنرمندان در ساخت آثار اظهار داشت: در جشنواره ها هميشه استعدادهاي جديد کشف شده و افراد با تجربه، پخته تر از قبل دست به ساخت آثار خود مي زنند.
تيموريان افزود: کمتر پيش مي آيد که هنرمندان براي ديدن آثار يکديگر دور هم جمع شوند و برگزاري دومين جشنواره تلويزيوني جام جم در اين خصوص، اتفاق بزرگي است.
وي در خصوص داوري آثار در دوره اول جشنواره گفت: در دوره اول اين جشنواره نظرات خود را براي دبير جشنواره مي نوشتيم و بعد آنها تصميم نهايي را گرفتند.
تيموريان خاطر نشان کرد: هر اتفاق بزرگي در خصوص مسائل فرهنگي قابل تقدير و تشکر است و منتظر نتيجه آن بايد در طولاني مدت بود ولي به طور کلي من وجود اين جشنواره را بسيار مؤثر در پيشرفت و ساخت آثار تلويزيوني مي دانم./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار