به مناسبت ایام دهه فجر سریال "چهارسوق خاطره" با موضوع انقلاب به کارگردانی خسرو معصومی از هفته آینده از شبکه آموزش پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، سريال «چهار‌سوق خاطره» به كارگردانی خسرو معصومی و تهیه کنندگی فرزاد کاشف با داستانی كه بخشی از آن به انقلاب اسلامی مربوط می‌شود،از هفته آینده از شبکه آموزش پخش می شود.
داستان اين سريال قصه دو نو‌جوان است كه در دهه 40 در مدرسه‌ای درس می‌خواندند، كه ناظم آن مدرسه از عناصر ساواك بود و اين امر باعث روی دادن حوادثی در اين سريال می‌شود. اين داستان‌ها مبتني بر واقعيت است و سرگذشت قاسم و مهران را تا سنين بزرگسالي روايت مي‌كند. هر قسمت، ضمن حفظ استقلال به روايت كلي داستان پيوند مي‌خورد.
حسين محجوب، جمشيد جهانزاده، جمال اجلالي، سيامك اطلسي، ناصر آقايي، باقر صحرارودي، كامران فيوضات، محمد ابهري، مريم بوباني، محمد پورصميمي، ميرصلاح حسيني، اكبر معززي، نقي سيف‌جمالي، روح‌الله مفيدي، صدرالدين حجازي، صالح ميرزاآقايي، آفرين عبيسي، مريم رستمي، ليلا حميدي، آناهيتا احمدپور، محمد شاداني و بهراد رحماني در اين سريال هنرنمايي كرده‌اند. 
از ديگر عوامل مجموعه مي‌توان به تهيه‌كننده: فرزاد كاشف، تصويربردار: منصور آذرگل، صدابردار: احمد صالحي، طراح صحنه و لباس: هومن معصومي، مدير توليد: خليل پرداختي، مدير تداركات: محمدرضا نديمي، برنامه‌ريز: علي معصومي و دستيار اول كارگردان: حميدرضا قطبي و عليرضا خداداد نيز به عنوان مشاوركارگردان اشاره كرد.
گفتني است،سريال "چهارسوق خاطره" در 13قسمت 50دقیقه ای از شنبه 7بهمن هر روز ساعت 10:50 و تکرار آن ساعت 20 از شبکه آموزش پخش می شود. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار