رئیس انستیتو بین المللی کشتی ایران گفت: باید قبول کنیم که هنوز در کشور ما مربیان کشتی به صورت سنتی عمل می کنند.

سید جواد رفوگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: برای بالا بردن سطح دانش مربیان پایه کشتی از 50 مربی در سطح کشور جهت حضور درکارگاه دانش افزایی دعوت کردیم که این کلاس زیر نظر "استفان قازاریان" دبیر کمیته مربیان فیلا برگزار شد، البته بهمن میرزایی عضو کمیته مربیان فیلا و دکتر امیررشید لمیر نیز از دیگر مدرسان این کارگاه بودند.

وی با بیان این که برای رسیدن به شیوه های علمی مربیگری باید تلاش بیشتری کنیم تصریح کرد:خوشبختانه قازاریان ازانجام دوره آموزشی کارگاه دانش افزایی در ایران رضایت داشت که این موضوع باعث خواهد شد تا در آینده نیز بتوانیم یک چنین کلاس هایی را برای افزایش دانش مربیان کشورمان برگزار کنیم.

رفوگردر پاسخ به این سوال که کارگاه دانش افزایی مربیان چه خروجی داشته است گفت: البته نتیجه وبازتاب این کلاس ها در آینده مشخص خواهد شد اما به گفته خود مربیان حاضردر این کارگاه ،به لحاظ علمی آنها اطلاعات جدید و مفیدی را به دست آوردند که در گذشته شناختی نسبت به آن نداشتند.

رئیس انتستیتو بین المللی کشتی در ادامه با گلایه از برخی از مسئولان فدارسیون کشتی اضافه کرد: حضور قازاریان در ایران فرصت مناسبی برای تعامل بیشتر با فیلا بود اما متاسفانه به غیر از حجت اله خطیب که در مراسم افتتاحیه کارگاه دانش افزایی مربیان حضور داشت هیچ یک از مسئولین فدارسیون از این کلاس بازدید نکردند.

رفوگر درباره بازنویسی اساسنامه فدارسیون که توسط افرادی خارج از بدنه کشتی تدوین شد نیز گفت:به هرحال این تصمیمی بود که مسئولان فدارسیون کشتی گرفتند اما مطمئن باشد اگر این وظیفه به انستیتو واگذار می شد کار را با یک دهم مبلغی که سایرین انجام دادند به پایان می رساندیم.

کارگاه دانش افزایی مربیان پایه کشور طی روزهای 24 تا 28 دیماه در خانه کشتی تهران برگزار شد./آق
برچسب ها: قازاریان ، کشتی ، رفوگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار