نمایش "تردید نکن هوراشیو"، به کارگردانی عباس اقسامی، شنبه، 7 بهمن ماه، در قالب سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در دو نوبت 17 و 19:30 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، که کار خود را با دبیری سعید کشن فلاح از 26 دی ماه آغاز کرده است، در ششمین روز از برگزاری خود، میزبان نمایش "تردید نکن هوراشیو"، نوشته سعید هاشمی پور، است.
در این نمایش هنرمندانی چون حسین محب اهرى، مهدى حاجیان، على تقى زاده، مهران نائل، بهناز نادرى به ایفای نقش می پردازند.
این نمایش 65 دقیقه ای روایتگر داستان به قدرت رسیدن فورتینبراس است که از سوی هوراشیو، به همراه بازیگران یک نمایش، به اجراى نمایش "هملت" در شهر مى پردازند و اجراى آن ها باعث ایجاد ناآرامى هایى می شود که ...
از دیگر عوامل نمایش "تردید نکن هوراشیو" می توان به امیر حسین حریرى مشاور کارگردان، آرش فصیح دستیارکارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید، رضا مهدی زاده طراح صحنه، سحر ابراهیمى مهر طراح لباس، فرهاد رضایى موسیقى، محمود امیدعلى مدیر صحنه، مریم جلالیان منشى صحنه، متین محمدى عروسک گردان، مهرداد موسایى دستیار صحنه و لیلا ابراهیمى عکاس اشاره کرد.
گفتنی است، سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 26 دی ماه تا 12 بهمن در تهران و پنج استان کشور به صورت همزمان برگزار می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار