رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت : فضای پیشرفت ژیمناستیک در آذربایجانشرقی مهیاست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،درویش زاده در دیدار با مدیر کل ورزش وجوانان آذربایجانشرقی تصریح کرد : ژیمناستیک آذربایجانشرقی در یک فضای دوستی و یکدلی و بدوراز حاشیه در حال طی کردن دوران موفقی است و میزبانی رقابتها و اردوهای تیم های ملی وحضور قهرمانان جدید و معرفی آنان به ژیمناستیک کشور کواهی بر این ادعاست.

درویش زاده در این دیدار تصریح کرد: پتانسیل ها و توانمندی های خوبی در استان آذربایجانشرقی در طول سالهای متمادی وجود داشته و دارد و برای ارتقاء این توانمند ها از

ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی استان برخوردار است.

وی در خصوص حضور مربیان اوکراینی در تیم ملی گفت : به جهت مناسبات خوب ژیمناستیک کشورمان و اوکراین و نزدیک شدن به علم روز ژیمناستیک از حضور مربیان اوکراینی استفاده شده تا حضوری موفق و با قدرت ذر بازیهای کشورهای آسیایی 2013 اندونزی داشته باشیم.

درویش زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک خبر از حضور یک یا 2 ژیمناستک کار آذربایجانشرقی در اردوی تیم برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی داد.

درویش زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک به همراه گنادی کوتلینکیف سرمربی اوکراینی تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان برای حضور در اولین مرحله اردوی تیم ملی شاخصین ژیمناستیک هنری جوانان و دومین مرحله اردوی تیم ملی شاخصین ژیمناستیک هنری رده سنی امید کشورمان در تبریز حضور یافتند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در بدو ورود به استان با اکبر محمودی مدیر کل ورزش و جوانان استان و معاون امور ورزشی اکبر فبرج الهی و مسئولین هیات ژیمناستیک استان دیدار و در خصوص برگزاری این اردو و سایر اردوها گفتگو کردند.

اولین مرحله اردوی تیم ملی شاخصین ژیمناستیک هنری جوانان و دومین مرحله اردوی تیم ملی شاخصین ژیمناستیک هنری رده سنی امید کشورمان در تبریز با حضور 21 ژیمناستیک کار برتر کشور با حضور گنادی کوتلینکیف سرمربی اوکراینی تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان از 30دی ماه تا6بهمن ماه به میزبانی هیات ژیمناستیک آذربایجانشرقی در سالن شهید دلیر اکبری استادیوم تختی تبریز صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

محمد نقی زاده ، میثم جعفری و فتاح زارع نژاد از آذربایجانشرقی ، حمید میر شکاری ، امیر غلامزادگان ، وحید یعقوبی و اشکان رحمانی از خراسان رضوی ، حمید قاقزانی از قزوین ، حسین موسی پور ف پیمان انصاری ، کیوان انصاری از اردبیل ، محمد رکنی ، سامان مدنی ، نصرالله صادقی ، رضا مفیدی از مازندران ، ایمان خاموشی ، محمد حسن قلی خانی و یاشار کریمی از تهران ، محمد رضا حمیدی از مرکزی ، فردین عبدالقادری از کردستان واشکان اوزی نژآد کرمان دعوت شدگان به این اردو هستند./س

برچسب ها: فضای ، پیشرفت ، ژیمناستیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.