یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: ساخت شهرک‌های صهیونیستی یک پروژه هماهنگ میان رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکا با هدف تغییر ماهیت سرزمین فلسطین، از بین بردن آثار اسلامی این کشور و تبدیل آن به مقر اصلی صهیونیست‌ها در جهان است.

"مصیب نعیمی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ادامه روند شهرک‌سازی‌های رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمين‌هاي اشغالی گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی با بهانه‌های مختلف و ضربه زدن به ملت مظلوم فلسطین به شهرک‌سازی‌های خود در کرانه باختری و نوار غزه ادامه می‌دهد.

وی افزود: شهرک‌سازی‌های رژیم غاصب صهیونیستی پس از اشغال کرانه باختری و نوار غزه در برنامه کاری این رژیم منحوس قرار گرفته است و درست از همان زمان مهاجرت یهودیان صهیونیست از سایر نقاط جهان به سرزمين‌هاي اشغالي آغاز شد.

نعیمی در ادامه با اشاره به سیاست‌های شوم نتانیاهو در ادامه شهرک‌سازی‌ها تصریح کرد: نتانیاهو كه عضوي از يك جناح تندرو است با حمایت‌های آمریکا در برابر هرگونه انتقاد از سوی مجامع بین‌المللی مقاومت كرده و دست از ساخت شهرک‌های صهیونیستی بر نمی‌دارد.

این کارشناس مسائل خاورمیانه خاطر نشان کرد: ساخت شهرک‌های صهیونیستی یک پروژه هماهنگ میان رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکا با هدف تغییر ماهیت سرزمین فلسطین، از بین بردن آثار اسلامی این کشور و تبدیل آن به مقر اصلی صهیونیست‌ها در جهان است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار