استاندار آذربايجان شرقي از تشكيل تورهاي سفر به مناطق زلزله زده استان در نوروز سال 92 براي گردشگران خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، بيگي در جلسه ستاد تسهيلات سفر استان افزود: در دوره پس از زلزله نياز اين مناطق كمك هاي مردمي و مرهم گذاري بر دردهاي اهالي بود و اكنون بايد مردم كشورمان به اين مناطق وارد شوند تا با تماشاي اقدامات انجام يافته اسباب دلگرمي شان فراهم شود.

وي تصريح كرد: با برگزاري اين تورها مي توانيم مردم را از نزديك با اقدامات انجام گرفته در اين مناطق مطمئن ساخته و ترديدهايي كه در اذهان برخي نسبت به كيفيت خدمات و آمارها به وجود آمده برطرف كنيم.

بيگي با بيان اينكه آذربايجان شرقي در جريان زمين لرزه توانست از تمامي توان استاني و ملي براي مديريت اين جريان استفاده كند، تاكيد كرد: اكنون بايد توجه مردم كشورمان را به اين مناطق و فعاليت هاي مثبتي كه در سايه همدلي و كمك هاي خود آنها صورت گرفته جلب كنيم.

رئيس ستاد تسهيلات سفر استان يادآور شد: در كنار سفرهاي مستقل و داوطلبانه مردم به اين مناطق، با تشكيل تورهاي سازمان يافته براي بازديد از اين مناطق مي توانيم حس دلگرمي و اميدواري را در جامعه تقويت كنيم.

بيگي خاطرنشان كرد: معاونت عمراني استانداري آذربايجان شرقي به همراه فرمانداران، شهرداران و دهياران مناطق زلزله زده استان با احصاي وظايف و برگزاري جلسات نسبت به برگزاري چنين تورهايي آمادگي لازم را به دست خواهند آورد/س

برچسب ها: تشکیل ، تور ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.