معاون توسعه بازرگانی اداره كل صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: دو هزار و 500 تن پرتقال و سیب مورد نیاز شب عید برای این استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ عباس اسمعیلی امروز در جلسه كمیسیون نظارت و تنظیم بازار شهرستان نیر افزود: برای ذخیره سازی یك هزار و 500 تن پرتقال از مازندران و یك هزار تن سیب از شهرستان های كوثر و مشگین شهر قرارداد بسته شده است.

وی به سهمیه اقلام دیگر استان نیز اشاره كرد و گفت: یك هزار و 200 تن گوشت منجمد مرغ و 200 تن گوشت قرمز ذخیره شده در آستانه سال نو وارد بازارهای استان می شود.

اسمعیلی افزود: تاكنون دو هزار تن برنج در استان جذب و توزیع شده و هیچ مشكلی در زمینه جذب و توزیع برنج در سطح بازارهای استان وجود ندارد.

وی در زمینه وارد كردن دام زنده به استان گفت: 23 هزار راس دام زنده از كشورهای ارمنستان و گرجستان وارد استان كرده ایم كه تاكنون پنج هزار راس آن توزیع شده است.

اسمعیلی همچنین افزود: علاوه بر این 700 هزار تن مواد اولیه روغن خام نیز به كارخانه های استان برای تولید روغن نباتی داده شده تا با هشت درصد زیر قیمت وارد بازار استان می شود./س

برچسب ها: اردبیل ، ذخیره ، سازی ، میوه ، شب ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.