در سال 2030،آمریکا دولتی شکست خورده است که از ابزارهایی همچون شکنجه، اذیت و آزار اقلیت ها، خشونت در قبال دیگر ملت ها استفاده می کند.'

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،  گلوبال ریسرچ نوشت: دفتر مدیریت اطلاعات ملی آمریکا به تازگی پیش بینی های خود را برای نقش این کشور در سال 2030 منتشر کرد. این نهاد اطلاعاتی آمریکا با نگاهی به آینده اعلام کرده است: "آمریکا تا سال 2030 نقش ابرقدرتی خود را در دنیا از دست خواهد داد."
"این گزارش حاکی از آن است که آمریکا نیز یک قدرت فرامنطقه ای می باشد که تا سال 2030 بیشتر قادر نخواهد بود به نظم جهانی ادامه دهد و نگهبان سیستماتیک و ضامنی برای دنیا باشد."
این نهاد اطلاعاتی نوشته است: آمریکا تا بدین سال مجبور به خروج یکباره از سیاست های مهم جهانی می شود که این امر به نوبه خود موجب اغتشاش و آنارشی در جهان است. همچنین راهکارهای مختلفی جهت کنارآمدن با قدرت رو به کاهش آمریکا تا آینده مذکور ارائه داده شده است.
آنچه که از این گزارش برمی آید این است که، سرمایه گذاری در شرکت های بزرگ آمریکایی از بین می رود زیراکه با تجسم یک سیستمی از قوانین بین المللی، دیگر آمریکا پاسخگوی جنایت های وارده خود به نظم نوین جهانی نخواهد بود. احتمالا تا آن سال کنوانسیون های مختلفی درخصوص محدود کردن نسل کشی ها امضاء می شود که تمام پیش بینی ها تحت یک نظام قانونمند جهانی اداره شده و دست آمریکا کوتاه می شود.
منابع انرژی و گازی ایالات متحده به انرژی گاز طبیعی امیدوار است و همچنین استفاده از انرژی خورشیدی را مورد ملاحظه قرار می دهد اما مطلقا هیچ اشاره ای به انرژی هسته ای به عنوان یک منبع انرژی نمی کند.
همچنین تا سال 2030، پیشرفت سلاح جهت افزایش قابلیت ها برای حمله های نظامی دقیق، ابزار اینترنتی و جنگ های بیولوژیکی در جهان چشمگیر خواهد بود که در آن هیچ نامی از پیشرفت های ایالات متحده وجود نخواهد داشت (این تکنولوژی ها به قدری در جهان توسط دیگر کشورها توسعه خواهد یافت که دیگر پیشرفت های آمریکا دیده نمی شود).
"دیدگاه های ویژه ای که در این خصوص وجود دارد نشان می دهد که اهداف و سیاست های ایالات متحده در لیست دولت های شکست خورده قرار می گیرد. معنای دولت شکست خورده در اینجا "فروپاشی" نیست بلکه در سال 2030، دولتی شکست خورده است که از ابزارهایی همچون شکنجه، اذیت و آزار اقلیت ها، خشونت در قبال دیگر ملت ها استفاده می کند."
برچسب ها: آمریکا ، شکست ، وبگردی ، پیشبینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار