خوزستان هفته دوم دور برگشت رقابت‌هاي ليگ برتر كانوپولو كشور را ميزباني مي‌كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ رضا دغاغله، دبير هيات قايقراني استان اظهاركرد: اين مسابقات روز جمعه (29 دي‌ماه) در استخر قدس اهواز برگزار خواهد شد و خوزستان در اين هفته با سه تيم رقابت مي‌كند.


 

وي به شركت هفت تيم در ليگ امسال اشاره و خاطرنشان‌كرد: خوزستان در اين هفته به مصاف تيم‌هاي بسيج تهران، هيات اراك و بابلسر مازندران مي‌رود. اكنون تيم استان در جايگاه ششم قرار دارد.

 

دبير هيات قايقراني خوزستان عنوان‌كرد: پيش‌بيني مي‌شود اگر تيم استان بتواند از سه ديداري كه اين هفته دارد، در دو ديدار به پيروزي برسد، در جايگاه چهارم و يا پنجم قرار بگيرد.

 

وي بيان‌كرد: تاكنون سطح رقابت‌ها خوب بوده است و تيم استان تلاش مي‌كند تا در ادامه، به وضعيت بهتري دست پيدا كند. آمادگي تيم نيز اكنون مطلوب است و به نظرم ميزباني استان در عملكردمان تاثيرگذار خواهد بود.

 

دغاغله يادآورشد: در هفته گذشته اين رقابت‌ها تيم استان، فرخيان و مياحي دو بازيكن ملي‌پوش خود را به دليل آسيب‌ديدگي در اختيار نداشت اما آن‌ها در اين هفته در كنار تيم هستند و حضورشان مي‌تواند بر عملكرد تيم تاثيرگذار و پيش‌بيني مي‌شود عملكرد تيم، اين هفته بهتر باشد./س
برچسب ها: برگزاری ، کائوپولو ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.