نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس گفت: مردم تحت ‌تاثیر تبلیغات زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری قرار نگیرند تا فضای جامعه آرام بماند.

محمد علی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: اقشار مختلف مردم باید دقت کنند تا تحت ‌تاثیر احساسات و تبلیغات زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری قرار نگیرند چرا که شور انتخاباتی اگر از هم‌اکنون برانگیخته شود منجر به این می‌شود در زمان انتخابات در اثر عواطف و احساسات به انتخاب یکی از کاندیداها دست بزنند.

وی تصریح کرد: هر چه به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم افراد زیادی به عرصه آمده و برنامه‌های خود را در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ارائه می‌دهند ولی همه این موارد در حد حدس و گمان است از هم‌اکنون نمی‌توان ارزیابی کرد شانس چه کسی قوی و چه کسی ضعیف است.

علی‌پور با بیان اینکه در ارتباط با معرفی کاندیدا از طرف رئیس جمهور نظر قطعی وجود ندارد افزود: عده‌ای بر این باور هستند رئیس جمهور طبق قانون نباید و نمی‌تواند کاندید معرفی کند و عده‌ای دیگر معتقد هستند مقام عالی اجرایی کشور به این حوزه ورود پیدا می‌کند ولی در هر حال هیچ موضوع قطعی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه پرداختن زودهنگام به انتخابات ریاست جمهوری و تبلیغات در این ارتباط منجر به عقب ماندن از کارهای سازندگی می‌شود افزود: مسئولان، متولیان نهادهای مختلف و بقیه اقشار جامعه باید همه توان و زمان خود را برای انجام وظیفه محوله تجمیع کنند چرا که پرداختن به این موضوع از هم‌اکنون تاثیر نامطلوبی را در امور مختلف کشور بر جای می‌گذارد.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید جامعه را از هم‌اکنون وارد تب و تاب انتخابات کرد بلکه لازم است با توجه به مواد قانونی موجود در این زمینه و با عنایت به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در این ارتباط با دقت بیشتری عمل کرد تا به تدریج و در فضایی آرام به ایام انتخابات وارد شویم و امور جاری در شرایط مناسب‌تری اجرا شود./س

برچسب ها: تبلیغات ، چالدران ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.