نائب رئیس هیئت مدیره تیم فوتبال برق شیراز گفت: کادر مربیگری تیم فوتبال برق شیراز تغییر نمی کند و اصغر شرفی همچنان به عنوان سرمربی در تیم ماندگار است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس محمد هادی منصوری اظهار داشت: براساس صحبتهای انجام شده در آخرین جلسه هیئت مدیره باشگاه برق شیراز، این تیم به هیچ وجه تغییری در سطح مربیان خود نخواهد داشت و سرمربی تیم با حمایت کامل اعضاء فعالیت خود را در باشگاه ادامه می دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در جلسه هیئت مدیره باشگاه برق شیراز با سرمربی تیم، شرفی مشکل اصلی تیم را نداشتن تمام کننده عنوان کرد که به واقع نیز این موضوع صحیح است زیرا بازیکنان در زمین به خوبی تمام فعالیتهای مورد نظر را انجام می دهند اما نمی توانند گل به ثمر برسانند.

نائب رئیس هیئت مدیره تیم فوتبال برق شیراز اظهار امیدواری کرد که با انجام مناسب تمرینات و هماهنگی بیشتربازیکنان در آینده نزدیک تیم برق بتواند پیروز مسابقات جاری دسته یک کشور باشد تا بدین وسیله تیم از بحران کنونی خارج شود.

منصوری همچنین بیان کرد: باشگاه برق شیراز سال جاری یکی از بهترین دوران خود را پشت سر گذاشته زیرابازیکنان تیم تاکنون بیش از 40 درصد قرار دادهایشان رادریافت کرده اند و شریط بسیار مطلوبی بر باشگاه حاکم است./س

برچسب ها: برق ، شرفی ، فوتبال ، تغییر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.