رئیس پلیس آگاهی استان زنجان، بیشترین پرونده های قاچاق در 9 ماهه امسال را در حوزه گمرگ عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان - رئیس پلیس آگاهی استان زنجان بیشترین پرونده های قاچاق در 9 ماهه امسال را در حوزه گمرگ عنوان کرد و گفت: در این راستا 744 پرونده گمرکی، 37 پرونده دخانیاتی و 36 پرونده دارو تشکیل شده است.

 طلوعی عملکرد پلیس را در ارتباط با کشفیات سوخت و داروهای قاچاق  طی امسال بسیار مطلوب اعلام کرد و افزود: پلیس در راستای جلوگیری از قاچاق کالا در استان اقدامات گسترده ای را در دستور کاری خود قرار داده است.

وی ارزش ریالی کالاهای کشف شده در 9 ماهه امسال را 11 میلیارد و 655 میلیون و 422 هزار ریال اعلام و ادامه داد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد کاهش داشته است.

 رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ،با اشاره به اینکه  بیشترین اقلام قاچاقی استان را کالاهای گمرگی به خود اختصاص می دهندتصریح کرد: استان زنجان به دلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص در قاچاق انواع کالا و سوخت در مقایسه بااستانهای دیگر کمترین قاچاق کالا را دارد چرا که پلیس نظارت و کنترل محسوسی برمحورهای مواصلاتی دارد.

طلوعی  خاطر نشان کرد:در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت باید برنامه ریزی و تعامل بیشتربین دستگاههای ذیربط در دستور کار قرار گیرد چرا که توفیقیاتی که تاکنون به وجود آمده در راستای تعامل دستگاهها بوده است./س


برچسب ها: قاچاق ، گمرکی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.