استاندار اردبیل گفت: ظرفیت‌های عشایر استان اردبیل در جشنواره ملی به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد امروز در کمیته گردشگری شهرستان اردبیل افزود:جشنواره صدای عشایر در بهمن ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی گفت:استان اردبیل با دارا بودن یکی از بزرگترین ایل عشایر کشور به نام شاهسون در این جشنواره به عنوان استان برگزیده و جزو 10 استان عشایری کشور مشارکتی فعال و گسترده خواهد داشت و ما از این ظرفیت برای شناساندن و معرفی توانمندی‌های عشایر استان استفاده می کنیم.

نیکزاد افزود: ما بهتر و شایسته می‌توانیم از این جشنواره رایگان در راستای جذب و جلب سرمایه‌گذاران استفاده کنیم تا بتوانیم از قابلیت و توانمندی عشایر استان در توسعه اقتصادی بهره بگیریم.

استاندار اردبیل گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های کشوری ما در این جشنواره متناسب با امکانات و توانمندی‌هایی که داریم حضور خواهیم یافت و شایسته آن است این برنامه‌ریزی‌ها و قول و قرار‌ها به گونه‌ای باشد تا در آن صداقت در گفتار و اجرا حرف اول و آخر را بزند.

نیکزاد ضرورت برنامه‌ریزی متناسب با امکانات موجود عشایر و سازگار با فصل سکونت عشایر در قشلاقات را یادآور شد و افزود: نباید خارج از توان در این حوزه اقدامی انجام دهیم./ب

برچسب ها: اردبیل ، جشنواره ، ملی ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.