نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس به منظور آشنایی با انواع مکاتب نقاشی نمایشگاهی با عنوان« نمایشگاه نقاشی اکسپرسیونیسم» را برپا کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، «نمایشگاه نقاشی اکسپرسیونیسم»  از 24 تا پایان دی ماه در نگارخانه آفرینش نور برپاست.
در این نمایشگاه بیش از 15 تابلو توسط هنرمند مانیا پاکپور با تکنیک اکرلیک و رنگ و روغن در اندازه های  ، 120-100 ، 50-50 ، 70-50 ، 250-100در معرض دید عموم قرار گرفته است.
اکسپرسیونیسم (هیجان‌نمایی)
اکسپرسیونیسم یا هیجان نمایی نام یک مکتب هنری است.شیوهای نوین از بین تجسمی است که در آن هنرمند برای القای هیجانات شدید خود از رنگ‌های تند و اشکال معوج و خطوط زمخت بهره می‌گیرد.
 دوره شکل گیری این مکتب از حدود سال ۱۹۱۰ تا ۱۹۳۵ میلادی بود ولی در کل این شیوه از گذشته‌های دور باهنرهای تجسمی همراه بوده و در دوره‌های گوناگون به گونه‌هایی نمود یافته است.
 
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت9 الی 17به نگارخانه پردیسان واقع در فلکه دوم صادقیه بلوار فردوس بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن44000203 تماس بگیرند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار