بازیکن تیم بسکتبال همیاری زنجان با عذر خواهی از هواداران زنجانی به خاطر شکست های اخیر قول جبران این باختها را داد.

سعید داور پناه در بازگشت از مصدومیت به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  پیش از بازی با البدر پزشکم تاکید کرد که دیگر کاری با فیزیوتراپی پیش نمی رود و باید با دویدن تمرین و یخ گذاشتن  روی پا به تدریج راه بیافتم در بازی البدر هم قرار بر بازی من نبود اما شرایط به شکلی پیش رفت که من هم وارد زمین شدم تا ترسم از بازی پس از چند هفته مصدومیت بریزد.

*** بدنم به چابکی قبل نیست

 وی ادامه داد: فکر می کنم حداقل به دو هفته دیگر زمان برای برگشت به شرایط عادی نیاز داشته باشم هر روز برای  بازگشت زودتر به شرایط ایده ال تمرین می کنم تا سریعتر به کمک تیم بیاییم اما فعلا بعد از  مدت مصدومیت بدنم به چابکی قبل نیست در بازی  با پتروشیمی  تلاش می کنم  تا فشار بیشتری  به خودم بیاورم تا در مقابل مهرام شرایط بهتری داشته باشم.

 بازیکن همیاری از هواداران زنجانی عذرخواهی کرد و گفت:  به خاطر باخت مقابل البدر از هواداران تیم معذرت می خواهیم و قول می دهم در هفته های  بعد شرایط به این شکل نمانده و همه چیز را جبران کنیم تیم ما توانایی هایی بالاتر  از این دارد.

***سفر به بندر کنگ  انرژی می گیرد

 ملی پوش زنجان اشاره کرد: به نظرم ما تیم هایی مثل البدر را دست کم می گیریم و با انگیزه کامل به زمین نمی آییم هر چند این حرفها بهانه به نظر می رسد و باید بازی این هفته را به هر شکل می بردیم اما واقعا مسیر رسیدن به بندر کنگ طولانی است ما یک سفر از زنجان به تهران و از تهران به بندر عباس داشتیم و تا رسیدن به بندر کنگ هم پنج ساعت در راه بودیم .

این سفر طولانی بسیار خسته کننده بوده و باعث تمرکز پایین بازیکنان در زمین شد.

 به هیمن دلیل توپ های از دست رفته زیادی داشته و در صد شوتمان هم واقعا پایین بود از طرفی در تیم حریف کسانی به ما سه امتیازی می  زدند که اصلا آنها را نمی شناختیم./آق

برچسب ها: بازیکن ، هفته ، دیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار