همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران از 26 تا 28 دیماه جاری در تهران برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی کشور ، شناسایی و معرفی توانمندی های معدنی ایران ، ارائه آخرین تجهیزات ، فناوری ،ماشین آلات و خدمات داخلی و خارجی در زمینه معدن و صنایع معدنی ایران بخشی از اهداف برگزاری این نمایشگاه  است .

همچنین معرفی توانمندی های بخش خصوصی و سازمانهای دولتی جهت واگذاری پروژه های قابل سرمایه گذاری ، معرفی منابع تامین مالی برای طرح ها و پروژه ها  و هم اندیشی با مقامات و کارشناسان معدنی ، از دیگر هدف های پیش بینی شده این نمایشگاه محسوب می شود .

بر اساس این گزارش سال گذشته از حدود پنج هزار معدن فعال کشور 340 میلیون تن مواد معدنی استخراج شد و برای امسال دستیابی به 390 میلیون تن هدف گذاری شده است .

همچنین ارزش صادرات مواد معدنی طی هشت ماهه نخست سال جاری 8. 1 میلیارد دلار ذکر شد که این میزان 4. 6 درصد بیش از مدت مشابه سال گذشته است .

لازم به ذکر است همایش و نمایشگاه مذکور با همکاری وزارت صنعت ،معدن وتجارت ( معاونت امور معدن و صنایع معدنی ) و از سوی سازمان نظام مهندسی معدن برگزار می شود .

بر اساس این گزارش فضای تحت پوشش این نمایشگاه، هفت هزار متر مربع و به شکل سرپوشیده است و از ساعت 10 صبح الی 17 امکان بازدید متخصصان ، کارشناسان و عموم علاقه مندان به این بخش در ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی ، مصلی امام خمینی (ره ) وجود دارد ./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار