به مناسبت 28 صفر سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) و نیز شهادت امام حسن مجتبی (ع)،زیارت بعید رسول اکرم(ص) در سراسر استان خراسان رضوی قرائت می شود.



محمد کاظم دبیری در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب افزود: همزمان با روز رحلت پیامبر عزیز اسلام در تمام مساجد،مراکز و اماکن مقدسه به ویژه حرم مطهر امام رضا(ع) مراسم قرائت زیارت حضرت رسول اکرم(ص) ازبعید برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی با اشاره به مهمترین برنامه های 28 صفر در حرم مطهرامام رضا(ع) خاطرنشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی وآستان قدس رضوی اقدامات بسیارخوبی در برگزاری این مراسم باشکوه انجام می دهد و رسانه های جمعی ضمن پوشش کامل این سنت حسنه،ازهم اکنون با فضاسازی از حزن،اندوه و فضای معنوی در جامعه ایجاد کنند.

دبیری برگزاری قرائت زیارت بعید رسول اکرم(ص) در بقاع متبرکه امامزادگان را از دیگر برنامه های این روز خواند و افزود: این مراسم در تمام شهرستانهای استان، پس از برپایی نماز جمعه در همه مصلی ها،هیئت های عزاداری به ویژه در مسجد جامع شهرستانها برگزار می شود./ب


برچسب ها: قرائت ، زیارت ، حضرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.