سرپرست اداره کل راه‌آهن اراک گفت: درآمد اداره کل راه‌آهن اراک در نه ماهه سال جاری از منابع داخلی و بین‌المللی به 170 میلیارد و 800 میلیون ریال رسید.

جلال‌الدین کوکنار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک گفت: درآمد این اداره از محل منابع داخلی در این مدت 165 میلیارد و 200 میلیون ریال و از محل درآمدهای بین‌المللی پنج میلیارد و 600 میلیون ریال بوده است.

وی اظهارداشت: این میزان درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر محسوسی نداشته است. سرپرست اداره کل راه‌آهن اراک همچنین از تحقق 87.6 درصدی برنامه‌های پیش‌بینی شده این اداره کل در سال 91 که تاآخر سال جاری بیش از برنامه بارگیری صورت می گیرد خبر داد..

وی بیان کرد: درطی نه ماهه سال جاری 876 هزار و 649 تن بار به وسیله ناوگان ریلی این اداره کل بارگیری شده که به تحقق 87.6 درصدی برنامه‌های پیش‌بینی شده این اداره کل در سال 91 منجر شده و پیش‌بینی می‌شود تا آخر سال جاری بیش از برنامه بارگیری صورت بگیرد.

کوکنار گفت: این میزان تناژ بارگیری نشان دهنده رشد پنج درصدی در راه‌آهن اراک نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
وی افزود: در نه ماهه سال جاری هشت میلیارد و 718 میلیون و 559 هزار تن بار خالص و 16 میلیارد و 524 میلیون و 199 هزار تن بار ناخالص حمل شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب رشد 14.7 درصدیو 13.8 درصدی داشته است. /ع
برچسب ها: قطار ، راه آهن ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.