جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت:بصیرت، هوشیاری و آگاهی بسیجیان در پیشبرد اهداف نظام مؤثر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حبیب شهواری در جمع بسیجیان چایپاره اظهار داشت: در جریان فتنه سال 88 عده‌ای شکست خورده سیاسی با همراهی اجانب سعی در ایجاد آشوب و فتنه در کشور کردند و می‌خواستند برای رسیدن به اهداف سیاسی خود به نظام اسلامی ضربه بزنند.

وی تصریح کرد: در  این فتنه بسیج با حضور فعال و حماسی خود چشم فتنه را کور و آن را سرکوب کردند و یک افتخار دیگر به افتخارات زرین خود افزودند.

وي با بیان اینکه دشمن پس از انتخابات سال 88 با تمام توان و با اقدامات تبلیغاتی به میدان آمده بود، افزود: مردم همیشه در صحنه و بسیجی کشورمان با شناختن فتنه و بصیرت مثال‌زدنی به رویارویی دشمنان و فتنه‌گران رفتند و پاسخ دندان‌شکن به دشمنان اسلام و انقلاب دادند.

وی با بیان اینکه امروز ملت با بصیرت و آگاه ایران اسلامی هوشیارتر و آگاه‌تر از همیشه در تمام صحنه‌ها حضور دارند، خاطر نشان کرد: این بصیرت و آگاهی در سایه رهبری‌های داهیانه و هوشیارانه رهبر فرزانه انقلاب به دست آمده و برای همین ملت ستوده کشورمان منویات و فرمایشات آن حضرت را با دل و جان قبول دارند و به آن عمل می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بسیج را شجره طیبه و قدرت بازدارنده نظام اسلامی عنوان کرد و متذکر شد: آنچه از تجاوز دشمن به خاک کشورمان ممانعت کرد و دشمن را در لاک دفاعی قرار داد شهادت‌طلبی و حضور حماسی بسیج مردمی کشورمان است که درس آزادگی و شهادت از مکتب عاشورا گرفته‌اند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.