قاتلی که با انگیزه سرقت از یک کارگاه مالک آن را به دلیل مقاومت وی،به قتل رسانده بود روز گذشته دستگیر شد.

سرهنگ همتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت منجر به قتل فردی 33 ساله در محدوده صفا دشت این شهرستان بلافاصله ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل حادثه به بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان جنایت پرداختند.
تیم بررسی صحنه جرم به محض حضور در صحنه حادثه در بررسی های اولیه متوجه سرقت اموالی از قبیل تلفن همراه و وجوه نقد شدند و با اثر برداری آثار بر جای مانده پلیس به سرنخ های تازه ای دست یافت.
با تشکیل تیمی از ماموران زبده پلیس آگاهی شناسایی قاتل را در دستور کار خود قرار گرفت و پس از تکمیل اطلاعات بدست آمده،بلافاصله یکی از سارقان به نام محمد در یکی از شهرک های اقماری شهرستان شهریار شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در حالی که تلفن همراه مقتول را به همراه داشت دستگیر شد.
متهم پس از دستگیری زمانی که خود را در چارچوب مدارک و مستندات قانونی دید چاره ای جز اعتراف نداشت و به جرم سرقت به همراه قاتل نیز اعتراف کرد.
سارق قاتل در اعترافات خود گفت: هفته گذشته به کارگاه مقتول مراجعه و با بستن دست و پای وی،قصد سرقت اموال را داشت که با مقاومت مالک کارگاه مواجه شده و با ضرب و شتم و ایراد ضربات به سر مقتول او را به قتل رسانده است.
تحقیقات در این رابطه ادامه دارد./ف
برچسب ها: مالک ، قاتل ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار