ایجاد نخستین بستر الکترونیکی در زمینه جذب و آموزش بین نخبگان در تفاهم نامه بین باشگاه پژوهشگران و دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی مطرح شد.

مصطفی صائمیان، مسئول حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  جهت رسیدن به سند چشم انداز 1404 همکاری های متقابل پژوهشی ، فرهنگی آموزشی و حمایت از چهره های استعداد های درخشان و پژوهشگران نخبه و به دلیل ایجاد هماهنگی و گسترش همکاری های فی مابین باشگاه پژوهشگران و واحد الکترونیک دانشگاه تفاهم نامه ای بین باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی منعقد شد.

وی گفت: ابعاد همکاری 2 طرف بسیار گسترده است به طوریکه هم داخل و هم خارج از کشور را پوشش خواهد داد و نه تنها کلید حوزه های گسترده آموزش و پژوهش و فناوری نخبگان را در بر خواهد گرفت بلکه حوزه های فرهنگی و جذب استعداد های درخشان و نخبگان را هم پوشش می دهد.

صائمیان تصریح کرد: این همکاری باعث ایجاد نخستین بستر الکترونیکی جذب، آموزش ، پرورش ، هدایت و ارتباط بین نخبگان در خاور میانه می شود و برای هر یک از زمینه های بسیار گسترده آموزشی و پژوهشی عقد قرار داد های جداگانه بسته خواهد شد./ح
برچسب ها: الکترونیک ، آموزش ، نخبگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار