مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اهمیت نقش جوانان در شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی و تحولات کشور، تصریح نمود: این حضور موثر نسل به نسل باعث توسعه کشور شده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سید غلامرضا کمانه در حاشیه نشست با اعضای کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه مبارک فجر فارس افزود: ورزشکاران بخصوص قشر جوان و مردم همیشه در تمام صحنه ها حضور ی چشم گیر داشته و این مهم سبب شده که استکبار نتواند آسیبی به آن برساند.

وی با تبریک فرارسیدن سی و پنجمین سال بهارآزادی و تقارن آن با با هفته وحدت ، اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم از این انقلاب که ثمره هزاران شهید به خون خفته و یادگار معمار انقلاب، امام خمینی (ره) است پاسداری کرده و به دنیا نشان دهیم که همواره به آرمان های امام راحل و انقلاب پایبند هستیم.

کمانه بیان داشت: ورزش و جوانان فارس در این دهه باشکوه برنامه های بسیار زیادی دارد و بدنبال آن هستیم در این شرایط حساس که دشمنان انقلاب دست از توطئه های ناجوانمردانه خود بر نمی دارند، جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نسبت به سال های گذشته باشکوه تر برگزار نماییم.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس افزود: در کمیته ورزش و جوانان یک بحث فعالیت های ورزشی است و بحث دیگر فعالیت های عمومی که همه باید بکوشیم کاری ماندگار انجام شود. کمیته مذکور شامل دو گروه تخصصی، یکی با گرایش ورزش و دیگری با گرایش جوانان است که در حوزه ورزش نمایندگان نیروهای مسلح، تربیت بدنی سپاه، بسیج ورزشکاران، تربیت بدنی وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش و تربیت بدنی شهرداری حضور دارند و در حوزه جوانان نمایندگان دستگاههای مرتبط حضوری پررنگ دارند.

کمانه گفت: نشست با صنعتگران تحت عنوان پیوند ورزش با صنعت که برای نخستین بار در تاریخ ورزش فارس و حتی کشور رقم می خورد، افتتاح پروژه های ورزشی، فعالیت های فرهنگی در حوزه جوانان و برگزاری مسابقه های ورزشی از جمله برنامه های دهه مبار ک فجر است.

لازم به ذکر است، دومین جلسه این کمیته سه شنبه 26 دی ماه برگزار می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار