این روزها اگر خرید و فروشی در بازار صورت گیرد ،بیشتر برای كالاهای بدون گارانتی است و كمتر كسی به گارانتی داشتن یا نداشتن كالا توجهی می‌كند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ،این روزها اگر خرید و فروشی در بازار صورت گیرد ،بیشتر برای كالاهای بدون گارانتی است و كمتر كسی به گارانتی داشتن یا نداشتن كالا توجهی می‌كند.
به گفته فعالان بازار، با توجه به شرایط بازار و رشد شدید قیمت‌ها در ماه‌های گذشته، اكثر خریداران به قیمت كالا توجه كرده و توجه چندانی به فاكتورهایی چون خدمات پس از فروش و... ندارند. احمد صابری، یكی از كسبه بازار كامپیوتر پایتخت با تایید این موضوع  اعلام كرد، نمی‌توان گفت تنها رشد قیمت باعث شده است تا مشتری به خدمات پس از فروش توجه نكند. بلكه ارائه خدمات پس از فروش نامطلوب از سوی برخی از شركت‌های عرضه‌كننده و گارانتی‌كننده موجبات این بی‌اعتمادی را در بازار فراهم آورده است.
این فعال بازار افزود: در حال حاضر از هر پنج مشتری به برای خرید لپ‌تاپ به بازار مراجعه می‌كند یكی دونفر علاقه‌مند به خرید لپ‌تاپ گارانتی دار است و اكثرا ترجیح می‌دهند قیمت كمتری بابت خرید لپ‌تاپ پرداخت كنند.
منبع: دنياي اقتصاد
برچسب ها: گارانتی ، لپ تاپ ، خرید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار