مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ریزش قیمتها در بازار طلا ، قيمت گذاري خودروها بر سر دوراهی ، افت قيمت سکه در بازار آتي سکه در بازار آتي و..... است

مهمترین عناوین اخبار اقتصادي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

نخستین پالایشگاه ایران و خاورمیانه به زودی افتتاح می شود/ سرمايه گذاري 457 میلیون یورويي براي ارتقاي کيفيت پالايشگاه امام خميني شازند اراک

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/17/691907_430.jpg

با بهره برداری از پالایشگاه امام خمینی شازند اراک، 8 میلیون لیتر بنزین در روز مطابق با استانداردهای جهانی و 9 میلیون لیتر گازوئیل با گوگرد کمتر از 50ppm در کشور تولیدخواهد شد.

مشکلي در اجراي استاندارد يورو4 نيست/ تأمين سوخت يورو 4 پيش نياز اجراي استاندارد
 عضو انجمن قطعه سازان با بيان اينکه مشکلي در اجراي استاندارد يورو 4 در خودروها نيست گفت: اما ابتدا بايد سوخت مورد نياز اين خودروها تأمين باشد.

هفته ای آرام برای بازار خودرو / 206 تيپ 6 ، 27 ميليون تومان

 در هفته ای که گذشت خودروهای داخلی به جزء مگان و تندر E2 با ثبات قیمت به فروش رسیدند و این در حالی است که بازار با بی رونقی دست و پنجه نرم می کند.

دور زدن غير قانوني خريد و فروش مسكن مهر با قولنامه
 مدير عامل شهر جديد پرديس اعلام کرد: خرید و فروش مسکن مهر حتی برای واحدهای مسکونی دارای سند هم در شهر پرديس ممنوع است.

استقبال معدنكاران از بكارگيري نيروهاي كارآزموده


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/17/691758_939.jpg

معاون امور معادن و صنايع معدني وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: بايد با تزريق نيروهاي جوان و متخصص در بخش معدن فضاي كار در اين بخش را بيش از پيش تخصصي كنيم.

افت قيمت سکه در بازار آتي سکه در بازار آتي

 با توجه به افت قيمت اونس جهاني طلا در پايان هفته و بحث هاي مطرح شده در خصوص تغيير قيمت گذاري طلا از مبناي ارز آزاد به مبادلاتي با کاهش قيمت در بازار روبرو شده است.

معاملات فیزیکی بورس کالا امروز انجام نمی شود

 معاون عملیات و نظارت بورس گفت: به دلیل تعطیلی روز شنبه 16 دی ماه، ثبت سفارش عرضه کالاها برای تالار معاملات فیزیکی بورس کالای ایران صورت نگرفت و لذا موجب عدم عرضه کالاها در روز یکشنبه در این بورس شد.

قيمت گذاري خودروها بر سر دوراهی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/17/693100_599.jpg

 در حالی که معاون صنایع و امور اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر از منتفی بودن آزاد سازی قیمت خودروهای زیر 45 میلیون تومان می دهد، خودروسازان معتقدند این تصمیم به ضرر صنعت خودرو است.

تغيير نحوه قيمت گذاري طلا و سکه منتفي شد / ارز آزاد مقدم بر نرخ مبادله‌اي

 رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: تغيير نحوه قيمت گذاري طلا و سکه در بازار آزاد منتفي شد و بر اين اساس قيمت گذاري همچنان با نرخ آزاد صورت مي گيرد.

بانک صادرات ایران از لحاظ 4 شاخص اصلی برترین بانک ایرانی معرفی شد

 بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط نشريه معتبر بنکر the banker که اقدام به رتبه بندي و تعيين 1000 بانک برتر جهان مي کند بانک صادرات ايران براي سومين سال متوالي را در سال 2012 برترين بانک ايراني از لحاظ شاخص­هاي «سودآوري» و «ميزان دارايي»، «قدرت بانکي » و «سرمايه اوليه» اعلام گرديد.

ریزش قیمتها در بازار طلا


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/17/693326_747.jpg

امروز قیمت طلا در بازار داخل با افت همراه و از هر مثقال طلا 5 هزار تومان کسر شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار