مديركل امور شهري و شوراهاي استانداري آذربايجان شرقي با تاكيد بر ضرورت توسعه سرمايه گذاري در طرح هاي خدمات شهري گفت: توسعه و جذب طرح هاي سرمايه گذاري، موجب در آمد پايدار در شهرداري ها مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، مرتضي موحدنيا در نشست مشترك شوراهاي اسلامي و شهرداران شهرستان سراب با اشاره به زمينه هاي سرمايه گذاري در بخش خدمات شهري افزود: لازمه استفاده بهینه از اين ظرفيت ها، جمع‌بندی و معرفی مناسب فرصت‌ها و جلب اطمینان خاطر سرمایه‌گذاران است.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی در اردیبهشت سال آینده گفت: اين همايش فرصت مناسبي است تا پروژه هاي قابل اجرا، به سرمایه‌گذاران داخلي وخارجی معرفي شود.

موحدنيا با بيان اين كه توسعه هر شهر تنها با مشاركت مردم امكان پذير است افزود: پرداخت به موقع عوارض حق كسب و پيشه از سوي مردم موجب اداره بهينه در امورات شهري مي شود.

وي همچنين بر استفاده از انرژی خورشیدی در شهرهای کوچک تاکید کرد و افزود: انرژی مورد نیاز پارک‌ها و معابر را می‌توان از طریق انرژی خورشیدی و بادی فراهم کرد.

وي با اشاره به توسعه طرح هاي گردشگري نيز گفت: هر اقدامی که در حوزه گردشگری شهرها انجام می‌شود مربوط به شهرداران است و در ارزیابی عملکرد آنها مورد توجه قرار می‌گیرد./ب

برچسب ها: پایدار ، سرمایه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.