رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر از توزیع 1800 بخاری نفتی در مناطق روستایی اهر خبر داد.

محمدیان در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز گفت: با توجه به برودت هوا و بارش برف در روستاهای مناطق زلزله زده با وجود اینکه همزمان با توزیع اقلام ماهانه و الور نفتی مورد نیاز روستاها به تمامی خانواده های روستایی توزیع شده بود با این وجود در جهت رفاه بیشتر عزیزان روستایی بیش از 1800 بخاری نفتی با مشارکت مردم و خیرین به روستاهایی که فاقد لوله کشی بوده بخاری نفتی توزیع شده است.

وی، گفت: در جهت ذخیره سازی مواد نفتی نیز با هماهنگی ستاد مدیریت بحران بیش از دوهزار و پانصد بشکه 200 لیتری و برای کلیه خانوارهای گالن های 20 لیتری توزیع شده است.

محمدیان افزود: در جهت تأمین مواد سوختی مورد نیاز نیز با هماهنگی فرمانداری و شرکت پخش آورده های نفتی با جایگاه های مواد سوختی با تانکرهای سیار سوخت مورد نیاز اهالی مناطق زلزله زده روستایی توزیع شده است.

این مقام مسئول گفت: در دو مرحله اقلام مایحتاج ضروری روستائیان بصورت جیره خشک توزیع شده و مرحله سوم توزیع این اقلام نیز بزودی آغاز می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر همچنین، به توزیع چهار قلم اساسی شامل بخاری، یخچال، اجاق گاز و فرش نیز اشاره کرد و افزود: به کلیه اماکن مسکونی روستایی که عملیات ساخت آنها به اتمام رسیده است این چهار قلم اساسی که ارزش آن بالغ بر بیست و پنج میلیون ریال می باشد برای خانواده های روستایی توزیع می شود. /ع

برچسب ها: توزیع ، بخاری ، مناطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.