حساسيت خاصي روي سرنوشت پروژه "ميلياردر" و فيلمنامه‌اش داشتم.

 رامين عباسي زاده، تهيه كننده مجموعه "ميلياردر" در خصوص طرح خود در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: دو سال پيش طرح اين كار را با شبكه يك سيما در ميان گذاشتم و بعد از آن با مهين دوست وارد مذاكره شدم.


وي با اشاره به 9 بار بازنويسي كار تصريح كرد: "ميلياردر" 9 بار بازنويسي و 9 بار تصويربرداري شد كه بعد از آن كار خود را به طور رسمي شروع كرديم.


عباسي زاده ادامه داد: بنا به دلايلي به كيفيت كار لطمه وارد شد و اين بار با عليرضا اميني، كارگردان تصويربرداري "ميلياردر" را آغاز كردم.
اين تهيه كننده با اشاره به حساسيت پروژه اظهار داشت: به دليل اينكه طرح براي خودم بود، حساسيت خاصي در خصوص سرنوشت "ميلياردر" داشتم و شايد بارها و بارها نظر اصلاحيه دوباره خود را درباره بخشهايي از فيلمنامه ارائه مي دادم.


عباسي زاده با اشاره به مخاطبان اين مجموعه گفت: دوست داشتم مخاطبان با ديدن "ميلياردها" احساس خوشحالي كنند و ساعت خوش را در كنار خانواده خود سپري كنند.
وي با تشكر از مهدي فرجي مدير شبكه يك سيما و علي دارابي معاون سيما اظهار داشت: از مهدي فرجي و علي دارابي تشكر مي كنم و خداوند را شاكر هستم كه "ميلياردرها" مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.