عسگر اولادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ائتلاف 2+1 انتظار ما را برای انتخابات برآورده نمی‌کند/ تشکیل کمیته ویژه انتخاباتی تا بهمن ماه

دبیر کل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت:ائتلاف 2+1 انتظارات ما را برای حضوری فعال در انتخابات ریاست جمهوری برآورده نمی‌کند زیرا معتقدیم تعداد بیشتری باید حضور پیدا کنند.

حبیب‌الله عسگر اولادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران در خصوص ائتلاف2+1 اظهار داشت: ائتلاف 2+1 سه نفر هستند که با حضور این تعداد مخالفیم بلکه باید حضور بیشتری در انتخابات داشته باشیم.

وی افزود: حضور این تعداد در انتخابات انتظارات ما را برآورده نمی کند زیرا ما اعتقاد داریم باید تعداد بیشتری برای انتخابات حضور داشته باشند.

دبیر کل جبهه پيروان خط امام و رهبري در پاسخ به این سوال که کمیته ای که قرار بود برای حضور فعال در انتخابات تشکیل شود به چه نتیجه ای رسیده، گفت: این کمیته برای حضور فعال در انتخابات ریاست جمهوری تا بهمن ماه تشکیل و معرفی خواهد شد.

**کانديداي جبهه پيروان خط امام و رهبري تا اسفند ماه مشخص مي شود

وی خاطر نشان کرد: تمام فعالیتهای و کاندیداها مورد نظر جبهه پيروان خط امام و رهبري تا اسفند ماه به سمع و نظر مردم خواهند رسید.

دبیر کل جبهه پيروان خط امام و رهبري اسلامی در پاسخ به سوالي در خصوص نامه اخیر خود در مورد این که کروبی و موسوی فتنه گر نیستند اظهار داشت: آمریکا و انگلیس و استکبار فتنه گر هستند، در جریان فتنه برخی از عاملین فتنه کروبی و موسوی را محاصره کرده بودند لذا کروبی و موسوی فتنه گر نیستند.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد حضور مستقل جبهه پيروان خط امام و رهبري در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به صورت مستقل در انتخابات حضور پیدا نمی‌کنیم.

برچسب ها: اولادی ، موتلفه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار