عسگر اولادي در همايش جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري:

انحراف يک روي سکه فتنه است/ درخواست جبهه پيروان از جامعتين

دبير کل جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري گفت: انحراف يک روي سکه فتنه است و فتنه نيز يک روي سکه انحراف است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حبيب الله عسگر اولادي در همايش جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري با اشاره به اينکه امتحان هاي خداوند براي بشريت، براي رشد وي ضروري است اظهار داشت: آنچه که در 9 دي اتفاق افتاد کار بسيار سختي بود و بخشي از کساني که از اول انقلاب در راه انقلاب بودند و مسئوليت هايي داشتند به تکيه گاهي براي فتنه آمريکا، انگليس و صهيونيسم تبديل شدند.

دبيرکل جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري ضمن انتقاد از تشکل هايي که سعي دارند 9 دي را به نفع خود مصادره کنند گفت: 9 دي حرکت خودجوش امت اسلامي بود.

عسگراولادي تصريح کرد: مردم به صورت خودجوش 9 دي به دفاع از نظام خود پرداختند و آن روز نسيم تندي بود که تمام آلودگي ها را از بين برد.

وي افزود: دشمن هر جا که نتوانست در مقابل ملت ما بايستد سعي کرد گسل هايي به وجود بياورد که ميان مردم و رهبري جدايي بياندازد.

وي با بيان اينکه فتنه ايجاد گسل ها و گسيختگي ها است ادامه داد: اگر دشمن نتوانست با فتنه نيز ميان مردم و رهبري جدايي بياندازد به سراغ مسيرهاي انحرافي مي آيد و سعي مي کند حرکت مردم را از مسير ديگري منحرف کند.

دبير کل جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري ا ظهار داشت: هنگامي که مسير انحرافي درست مي شود عبارتي چون مکتب ايراني منهاي اسلامي به کار برده مي شود.

عسگر اولادي در ادامه اين سخنراني با بيان اينکه شيطان بزرگ قصد انحراف نهضت اسلامي را داشت، گفت: امام خميني(ره) فداکاري کردند و هنگامي که دشمنان قصد ايجاد تفرقه ميان مسلمانان شيعه و سني داشتند امام فرمودند که من دست همه مسلمانان عالم را به گرمي مي فشارم.

وي تاکيد کرد: امام (ره) در داخل کشور ديکتاتور را، در دنياي  اسلام اسرائيل را و در جهان آمريکا را هدف قرار داد.

وي ادامه داد: نبايد ما براي مردم آمريکا و اسرائيل دلسوزي کنيم چرا که آنان اگر پشتيبان دولت هاي خود نبودند مطمئنا رژیم صهیونیستی نمي توانست وحشيانه مردم مظلوم فلسطين را قتل عام کند.

عسگر اولادي با بيان اينکه انحراف يک روي سکه فتنه است ادامه داد: وقتي شيطان بزرگ از شکفتن جمهوري اسلامي و اسلام خواهي در جهان مأيوس مي شود گسل هايي را در داخل به نام فتنه درست مي کند.

وي افزود: مسئله اي که درباره انتخابات بر اهل فتنه بود اينکه آنان با مطرح کردن تقلب و دروغ فتنه را سوار بر اين دو بال کردند.

عسگر اولادي اظهار داشت: در مصر نيز فردي که رقيب مرسي بود اتهام تقلب و دروغ را مطرح کرد پس اين مسئله نشان مي‌دهد که تمام اين ها کار به دست استکبار است.

دبير کل جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري با اشاره به ديدار اعضاي اين جبهه با جامعتين گفت: ما از جامعتين درخواست کرديم تا هيئتي را به ما معرفي کنند و با هيئت جبهه پيروان بنشينند و گفتگو کنند تا بتوانيم زير چتر روحانيت مسئله اعتلاف و وحدت اصولگرايان را پيش ببريم.

وي گفت: بايد هر منفرد اصول گرايي را که قصد کانديداتوري دارد دعوت کنيم و با وي صحبت کنيم تا اعتلاف اصولگرايان در حلقه وسيعي سامان يابد.

دبير کل جببه پيروان خاطرنشان کرد: بايد فضاي انتخابات آتي را به عنوان يک جشن ملي تمامن اعيار تبديل کنيم.

انتهای پیام/
پ2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار