بادامچيان در میزگرد جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري:

جريان انحرافي با حضور در انتخابات رياست جمهوري مي‌خواهد کار را يکسره کند

عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: جريان انحرافي در صدد است با حضور در انتخابات رياست جمهوري کار را يکسره کند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اسدالله بادامچيان عضو حزب موتلفه اسلامي در ميزگرد پاسخ به سوالات شرکت کنندگان در همايشه جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري با اشاره به اينکه انتخابات سال 92 انتخابات پيچيده و سختي خواهد بود گفت: همزمان انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر ميزان کار را براي تمامي جريانات سياسي چند برابر کرده است.

وي افزود: به طور حتم استکبار جهاني در صدد است تا فتنه ديگري را در انتخابات سال 92 به پا کند تا عناصر ضد انقلاب وابسته به خود را بر سر کار بياورد.

بادامچيان تصريح کرد: در انتخابات سال 88 شاهد بوديم که سران فتنه که از ابتدا وابسته به ضد انقلاب بودند با حمايت خارج نشينان بر سر کار آمدند لذا در انتخابات آتی بايد حواسمان را جمع کنيم.

عضو حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان کرد: همه تشکل‌هاي سياسي سعي دارند در اين انتخابات وارد عمل شوند اما اين موضوع حائز اهميت است که اصلاح طلبان در ايجاد تفرقه و اختلاف افکني ميان اصولگرايان وارد عمل شده‌اند.

بادامچيان درباره وضعيت اصلاح طلبان براي ورود به انتخابات سال آينده گفت: اين طيف سياسي دچار چندگانگي هستند و اختلاف و تضاد در بين آنها زياد است چنانچه برخي در اين طيف خواهان تحريم انتخابات، برخي خواهان اصول چهره‌هاي معتدل چون عارف و برخي مثل خاتمي خواهان راهي براي حضور در صحنه هستند چنانکه شاهديم خاتمي از طريق هاشمي رفسنجاني پيغامي را براي مقام معظم رهبري فرستاده و خواهان حضور در عرصه سياسي کشور شده است.

بادامچيان با تاکيد بر اينکه همه اصلاح طلبان در راستاي عدم حضور اصولگرايان در عرصه سياسي کشور وحدت دارند گفت: صحبت‌هاي رئيس جمهور مبني بر اينکه ملت در انتخابات کار را يکسره خواهند کرد نشان دهنده اين است که جريان انحرافي مي‌خواهد کار را يکسره کند چون که ملت خود مسير را مي‌دانند و خط مشي خود را تبيين کرده‌اند.

وي افزود: اصلاح طلبان و جريان انحرافي در راستاي ورود به انتخابات شوراي شهر برنامه‌هاي گسترده‌اي را انجام دادند لذا انتظار مي‌رود که اصولگرايان نيز از انتخابات شوراي شهر غافل نشوند و با يک برنامه منسجم در اين راستا مسير خود را مشخص کنند.

بادامچيان درباره هزينه‌هاي انتخاباتي گفت: جبهه پيروان خط امام به طور حتم در حد توان خود در انتخابات آينده فعاليت خواهد کرد اما به طور صريح اعلام مي‌کنيم که ما از پول مسئله‌دار هيچ گاه استفاده نخواهيم کرد.

عضو حزب موتلفه اسلامي تصريح کرد: علي‌رغم تلاش اصلاح طلبان و جريانات انحرافي اصولگرايان توانستند در انتخابات مجلس عملکرد موفقيت آميزي داشته باشند.

بادامچيان درباره اظهارات اخير احمدي‌نژاد مبني بر در اختيار داشتن 60 درصد پول بانک‌ها توسط 300 نفر گفت: شاهد هستيم که رئيس جمهور از ابتداي دولت خود مسائل مختلفي چون مافياي نفت و در اختيار داشتن پول ملت در دست عده‌ خاصي را بارها مطرح کردند اما اگر واقعا احمدي‌نژاد سندي را در اين باره دارد ارائه دهد.

انتهای پیام/
پ2

برچسب ها: جریان ، انحرافی ، جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار