مدیر امور مالی شرکت نفت فلات قاره ایران از آغاز فروش اوراق مشارکت ریالی طرح‌هاي نوسازي، نگهداشت توليد، پشتيباني و خدمات جنبي این شرکت از روز دوشنبه 18 دی‌ماه جاری از طریق شعب بانک ملت در سراسر کشور خبر داد.

حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: این اوراق به ميزان 7500 ميليارد ريال 4 ساله و با نرخ سود علي‌الحساب 20 درصد منتشر می‌شود كه با توجه به تكنيك هاي خاص انجام اين مهم، برگ زرين ديگري در افتخارات شركت نفت فلات قاره ايران ثبت می شود.

وی تصریح کرد: اوراق مشاركت ريالي به منظور توسعه طرح‌هاي نوسازي، نگهداشت توليد، پشتيباني و خدمات جنبي شركت نفت فلات قاره ايران از روز دوشنبه هجدهم دي‌ماه منتشر خواهد شد.

جعفری خاطر نشان کرد: در همین راستا به خریداران پیشنهاد می شود به منظور برخورداري از سود مطمئن طي دوره عمر زماني اوراق مشاركت و همچنين دريافت سود قطعي در پايان دوره‌هاي مشخص، نسبت به خرید این اوراق اقدام نمایند تا ضمن حفظ ارزش سرمايه خود به بالندگي و سربلندي سرزمين پهناور، کشور بیفزاید.

مدیر امور مالی شرکت نفت فلات قاره ایران افزود: بر اساس اعتبارسنجي‌هاي صورت گرفته با توجه به اينكه طرحهاي معرفي شده جزء طرح هاي زنده و داراي بازده قبل از سرمايه‌گذاري (در نوع خود كم نظير) هستند، حفظ و نگهداري اوراق منتشره تا پايان دوره براي دارندگان آن قطعاً منافع مادي فراتر از سودهاي علي‌الحساب پرداختي طي دوره در برخواهد داشت./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار