مزدوران رژيم آل خليفه در مناطق مختلف بحرين با شکستن درهاي منازل مردم به زور وارد منازل شهروندان بحريني مي شوند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ فعالان بحريني تصاويري از يورش مزدوران رژيم حاکم به خانه اي در منطقه الديه اين کشور را منتشر کردند. مزدوران آل خليفه با ريختن به خانه هاي مردم و برهم زدن اسباب و اثاثيه آنان، براي ترساندن مردم بحرين و جلوگيري از شرکت کردن آنان در تظاهرات عليه رژيم حاکم تلاش مي کنند. 

مزدوران رژيم آل خليفه شب گذشته هم به چند خانه در منطقه الديه يورش بردند و زنان را ضرب و جرح کردند. نظاميان رژيم حاکم شب گذشته يازده نفر را بدون هيچ دليلي با يورش به خانه هايشان در منطقه بازداشت کردند. 

مزدوران رژيم آل خليفه پيش از اين به شرکت کنندگان در تظاهرات در منطقه الديه يورش برده بودند. نظاميان بحريني به طور گسترده گازهاي اشک آور به داخل مناطق مسکوني شليک کردند. حملات اين نظاميان به مردم در منطقه الديه شب گذشته هم ادامه داشت. 

انقلابيون بحريني با فريادهاي الله اکبر در برابر سرکوبگري نظاميان رژيم در منطقه الديه پايداري کردند. رژيم آل خليفه با اعزام صدها نيرو به منطقه الديه، اين منطقه را به پادگان نظامي تبديل کرده است. فعالان بحريني همچنين تصاويري را منتشر کردند که نشان مي دهد مزدوران رژيم آل خليفه از داخل خودروهايشان به سوي زنان و کودکان در منطقه سلماباد تيراندازي مي کنند. مزدوران آل خليفه همچنين تلاش کردند شماري از جوانان در منطقه سلماباد را با خودروهايشان زير بگيرند. 

نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه که با چند دستگاه خودرو در کوچه ها و خيابان هاي منطقه سلماباد گشت زني مي کردند به طرف ساکنان اين منطقه گاز اشک آور شليک کردند. مزدوران آل خليفه همچنين به زنان در منطقه سلماباد حمله کردند. 
برچسب ها: بحرین ، آل خلیفه ، یورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار