فرانسه در سال 2013 نيز با افزايش مشکل بيکاري رو به رو خواهد بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه بي اف ام تي وي ؛ از ديدگاه کارشناسان اقتصادي  کاهش نرخ بيکاري در فرانسه طي يک سال آينده چالش بسيار بزرگي براي دولت است.يک کارشناس اقتصادي مي گويد براي حل مشکل بيکاري تنها گزينه هاي دولت ايجاد انعطاف پذيري در بازار کار و  ايجاد رقابت در اين بازار است. 

اين در حالي است که فرانسوا اولاند رييس جمهور فرانسه اميدوار است با همکاري شرکاي اجتماعي خود بتواند بازار کار را اصلاح کند. اولاند بر همين اساس به ايجاد صد و پنجاه هزار فرصت شغلي تا سال دوهزار و چهارده و پيمان نسل ها اميدوار است. با اين وجود به دليل پيش بيني ها در مورد نرخ رشد اقتصادي پايين فرانسه در سال دوهزار و سيزده بسياري از کارشناسان اجراي اين طرح ها را غير ممکن مي دانند.

متيو پلان از اعضاي ديده بان شرايط اقتصادي فرانسه در اين باره گفت متاسفانه از  ماه سپتامبر با حذف قابل توجه فرصت هاي شغلي رو به رو بوديم.  بنابراين بايد در انتظار افزايش شديد نرخ بيکاري باشيم . احتمالا با وجود به کارگيري همه اين سياست ها نرخ بيکاري فرانسه تا پايان سال 2013 به يازده درصد جمعيت فعال اين کشور خواهد رسيد. براي ايجاد فرصت هاي شغلي نرخ بيکاري در فرانسه بايد به يک و نيم درصد برسد. اين درحالي است که صندوق بين المللي پول نرخ رشد اقتصادي فرانسه در سال دوهزار و سيزده را کمتر از سه دهم درصد پيش بيني کرده است.
برچسب ها: بیکاری ، فرانسه ، ادامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار