عضو هیات رئیسه مجلس با بیان این که برکناری وزیر بهداشت فرصت خدمت رسانی را از مجموعه وزارت بهداشت گرفت، گفت: تغییرات بی‌مورد کل خدمت رسانی به مردم را دچار اختلال می‌کند.

جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان این که در برخی از موارد تغییرات وزرا می‌تواند مثبت باشد، گفت: تغییر در ترکیب وزرا از حقوق دولت بوده و چنانچه این تغییرات بتواند نشاط و تلاش بیشتر در خدمت‌گذاری را تقویت کند، به نفع سیستم خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط کشور و اینکه چند ماه بيشتر تا پایان دولت باقی نمانده است، مدیران جدید نمی‌توانند وظایف خود را به درستی انجام دهند و فرصت برنامه‌ریزی و پیگیری برنامه‌ها از مجموعه دولت گرفته می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان این که تغییرات باید در جهت افزایش کارآمدی دولت باشد، تصریح کرد: هر گونه تغییر باید در جهت خدمات بیشتر و ایجاد امکان رشد باشد لذا لجاجت‌های شخصی یا گرایش‌های سیاسی نباید در تصمیم گیری‌ها دخیل باشد.

وی با اشاره به برکناری وزیر بهداشت و درمان، اظهار داشت: دولت با این جابه‌جایی دچار ضرر شده و فرصت ارائه خدمات بیشتر را از مجموعه بهداشت گرفت چرا که دستجردی ساز و کارها را بهتر می‌دانست و اقدامات موثری را در مدت باقی مانده از عمر دولت ارائه می‌کرد.

نماینده مردم ارومیه در پایان با بیان این که تغییرات باید از روی ضرورت صورت گیرد، بیان داشت: مدیرانی که دچار انحراف شوند و یا از انجام مسئولیت خود ناتوان باشد می‌توان نسبت به جابه جایی آنها اقدام کرد چرا که تغییرات بی‌مورد کل خدمت رسانی در مقابل ملت را دچار اختلال می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار