عضو کميسيون امنيت ملي گفت: کشورهاي غربي خصوصا آمريکا و رژيم صهيونيستي به معقوله حقوق بشر با ديدي سياسي نگاه مي‌کنند.

احمد شوهاني نماينده مردم ايلام، شيروان و مهران در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به قطعنامه مجمع عمومي سازمان ملل در محکوميت نقض حقوق بشر در ايران گفت: کشورهاي غربي از بزرگترين ناقضان حقوق بشر در سراسر دنيا به شمار مي‌روند و اکثر جنايات، جنگ‌ها و درگيري‌ها نشات گرفته از عملکرد خصمانه اين کشورها بوده اما متاسفانه هيچ گاه مورد محکوميت سازمان ملل قرار نگرفته‌اند.

وي در ادامه به سياسي بودن نگاه غرب به معقوله حقوق بشر اشاره کرد و افزود: با وجود اينکه بيشتر اعضاي سازمان ملل از کشورهاي آسيايي و منطقه‌اي شکل گرفته‌اند اما متاسفانه شاهد تحت تاثير بودن شديد اين سازمان به غرب و استکبار جهاني هستيم.

شوهاني با تاکيد بر مستقل نبودن تصميمات و عملکرد سازمان ملل، اظهار داشت: سازمان‌هاي بين‌المللي و حقوق بشر در جهت خوش خدمتي به غرب فعاليت مي‌کنند لذا شاهد سکوت و بي‌تفاوتي اين نهاد بين‌المللي در قبال جنايات و خشونت‌ها و اقدامات وحشيانه غربي‌ها خصوصا آمريکا و رژيم صهيونيستي هستيم.

نماينده مجلس نهم با تشريح رويکرد ايران در قبال چنين اقداماتي، خاطر نشان کرد: پيام جمهوري اسلامي ايران همواره واضح و شفاف بوده است، بنابراين جمهوري اسلامي بايد به همه افکار عمومي داخل و خارج پاسخ مناسبي دهد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حقوق ، بشر ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار