مديرکل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان همدان گفت: برنامه‌هاي متعدد و متنوعي براي ميزباني گرم از گردشگران زمستاني پيش‌بيني شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  همدان؛ عليرضا ايزدي گفت: در ايام برپايي جشنواره زمستاني مسابقه تيراندازي به اهداف پروازي در مجموعه تفريحي و توريستي تله‌کابين گنجنامه در ميدان ميشان، مسابقات کشوري اسکي در پيست تاريک‌‌دره و مسابقه يخ‌نوردي در گنجنامه همدان برگزار مي‌شود.
وي به حضور سفرا در گنجنامه اشاره کرد و گفت: در ايام جشنواره زمستاني بازديد از مسابقه يخ‌نوردي و تاسيسات گنجنامه براي سفراي حاضر در همدان تدارک ديده شده است.
مديرکل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان همدان با بيان اين‌که سفرا از مزرعه احيايي بازديد خواهند کرد، گفت: همچنين سفرا و مهمانان کميته المپيک از لالجين و غار عليصدر بازديد خواهند داشت که ويژه‌برنامه‌هاي خاصي براي مهمانان شامل موسيقي و مراسم آئيني در غار عليصدر برنامه‌ريزي شده است.
ايزدي با اشاره به ساخت آدم‌برفي در تپه عباس‌آباد يادآور شد: مسابقه ساخت آدم‌برفي در تله‌کابين گنجنامه از ديگر برنامه‌هاي جشنواره به شمار مي‌رود که اين برنامه همراه با اجراي نمايش خياباني در ميدان ميشان همراه است./ب
برچسب ها: همدان ، گردشگری ، میزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.