وزیر راه و شهرسازی در بازدید از محور چهار خطه سیمان سپاهان اصفهان قول داد در صورت تحقق تعهد سایر دستگاه های ذیر ربط این طرح تکمیل می شود .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان علی نیکزاد دیروز پس از بازدید از محور چهارخطه سیمان سپاهان با اشاره به اینکه این طرح به صورت مشارکت راه و شهرسازی، شهرداری دیزیچه و سیمان سپاهان اجرا می شود، وعده داد: درصورت تحقق تعهدات سیمان سپاهان و شهرداری دیزیچه تا فاصله دوماه بعد، وزارت راه و شهرسازی با انجام تعهدات خود این طرح را پایان می دهد.

محور چهارخطه سیمان سپاهان به عنوان اتصال دهنده محور مبارکه به اصفهان با عرض 24 متر و طول سه کیلومتر، تاکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اعتبار کلی این طرح 15 میلیارد ریال برآورد شده است که تاکنون هشت میلیارد ریال آن تأمین شده است.

این طرح شامل احداث 9 پل روگذر است که هم اینک هفت پل اجرا شده و بخشی از ، آزدسازی اراضی را شهرداری دیزیچه و عملیات راهسازی و آسفالت را اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام داده اند .

همچنین وزیر راه و شهرسازی از آزادراه کنار گذر غرب اصفهان به طول 14 کیلومتر که بخشی از طرح تقاطع غیرهمسطح آزادراه اصفهان، کاشان به طول 94 کیلومتر می باشد، بازدید کرد.

این طرح نیز به صورت مشارکت 50 درصدی بین شرکت سیمین سپاهان و اداره کل راه و شهرسازی تاکنون 70صد پیشرفت فیزیکی داشته است.

هزینه اجرای این طرح 700 میلیارد ریال برآورد شده است و طبق برنامه زمان بندی تا خرداد سال 92 به پایان می رسد.

ایجاد ارتباط ترانزیت صنایع فولاد اصفهان و صنایع شهرک صنعتی مبارکه اعم از پلی اکریل و صنایع نظامی و سهولت ارتباط با استان های چهارمحال و بختیاری و تهران از مزایای این طرح به شمار می رود.

وزیر راه و شهرسازی در سفر یکروزه خود به استان اصفهان یک هزار و 750 واحد مسکن مهر شهر جدید مجلسی را افتتاح کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.