دبير جامعه اسلامي لرستان گفت: دشمنان همواره به دانشگاه و دانشجويان به عنوان وسيله‌اي براي رسيدن به اهداف خود توجه داشته‌اند، لذا دانشجويان بايد نسبت به ورود زودهنگام تبليغات انتخاباتي هوشيار بوده تا شرايط نفوذ دوباره دشمن فراهم نشود.

مصطفي مطلوبي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه مستکبران علي‌رغم تمام ناکامي‌ها از توطئه‌هاي شوم  بر نمي‌دارند، گفت: دشمنان انقلاب پيشرفت‌هاي نظام اسلامي را برنمي‌تابند؛ چرا که موجوديت خود با بروز و ظهور انقلاب اسلامي در در خطر مي‌بينند.

وي با بيان اينکه ايران اسلامي هيچگاه از طمع استعمارگران در امان نبوده، تصريح کرد: بعد از انقلاب اسلامي و بريده شدن دست استعمار از کشور پر برکت ايران آنان با تحميل جنگ سعي در به زانو در آوردن انقلاب داشتند و وقتي ديدند که در جنگ نتيجه‌اي برايشان حاصل نشد، فتنه 88 را خاستگاه پياده کردن نقشه‌هاي شوم خود کردند.

مطلوبي با توجه به تاثير گذاري دانشجويان در جامعه بيان کرد: دشمنان همواره به دانشگاه و دانشجويان به عنوان وسيله‌اي براي رسيدن به اهداف خود توجه داشته‌اند، لذا دانشجويان بايد نسبت به ورود زودهنگام به تبليغات انتخاباتي هوشيار بوده تا شرايط نفوذ دوباره دشمن فراهم نشود.

دبير جامعه اسلامي لرستان با بيان اينکه ملت ایران بارها پای بندی و اعتقاد عمیق خود به آرمان‌‏های والای انقلاب و ‏ولایت را نشان دادند‏‎ خاطر نشان کرد: حرکت خودجوش مردم در خلق حماسه 9 دي باید به عنوان برگ زرینی در ‏تاریخ  پر‏‎ ‎افتخار ‏انقلاب اسلامی ملت ایران باید برای همیشه ثبت و ضبط شود‏‎.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: مطلوبی ، لرستان ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار