استاد دانشگاه شاهرود گفت: حماسه 9 دی مردم ایران در تاریخ بصیرتی و هوشیاری ملت‏ها برابر فتنه بیگانگان در جهان جاودانه و ثبت شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدرضا عامریان در گردهمایی بصیرتی دانش‌آموزان بسیجی بسطام اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست استکبار جهانی از ذخایر و موقعیت ژئوپلوتیکی کشور ما و ظهور و بروز حکومتی دینی بر مبنای تعالیم الهی، دشمنان در تلاش برآمدند تا به هر شکل ممکن نظام اسلامی را نابود کنند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد اغتشاش در مناطق مختلف ایران، ترور هدفنمد یاران انقلاب و ترورهای بی‌هدف و در جهت ایجاد رعب در جامعه، تحمیل کردن جنگ هشت ساله و بعد از جنگ نرم و تحریم‌ها در از میان برداشتن انقلاب اسلامی تلاش کردند که در همه این تلاش‌ها، ناکام ماندند و به اهداف خود نرسیدند.

استاد دانشگاه شاهرود ادامه داد: آنان با برنامه‏ریزی حساب شده تلاش کردند تا در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 کشور را مورد هجمه قرار دهند و از درون نابود سازند.

عامریان افزود: دشمنان نظام به انتخابات 88 به عنوان فرصتی برای به چالش کشیدن انقلاب اسلامی نگاه کردند و متاسفانه افراد و به خصوص خواص جامعه خواسته یا ناخواسته آنها را همراهی و در پازل دشمن بازی کردند.

عامریان ادامه داد: با این همه، رهبری حکیم انقلاب و دلسوزان کشور مسیر خود را تغییر نداده و دشمنان تلاش کردند که حرف خود را به هر شکل ممکن به کرسی بنشانند و از بین رفتن انقلاب برای آنها بی‌اهمیت شد.

وی بیان داشت: در این هشت ماه جنگ نرم و آشکار تمام‏عیار دشمن، همه امکانات آنان به میدان آمده بود و تلاش داشت تا مردم را همراه خود کند و بدین شکل به نظام فشار وارد آورد.

استاد دانشگاه شاهرود افزود: غربی‏ها، این فشار را تا حد اهانت به خاندان اهل بیت(ع) رساندند و در روز عاشورا آنچه نمی‌بایست اتفاق بیفتد، افتاد و هتک حرمت روز عاشورا توسط دست‏نشانده‌های دشمن اتفاق افتاد و اینجا بود که خون امام حسین(ع) به خروش آمد.

عامریان خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمنان در این هشت ماه در روز 9 دی با حضور حسینی ملت ایران بر باد رفت و دوباره اثبات شد که خون حسین(ع) بعد از 1400 سال هنوز می‌تواند موجی عظیم ایجاد و فتنه و فتنه‌گران را ناامید و سران استکبار را شوکه کند.

وی افزود: این در تاریخ بصیرتی ملت‌ها برابر فتنه‌ها گل سرسبد و سنبل است.

عامریان با تاکید بر اینکه بصیرت تنها راه مقابله با فتنه‌هاست، خطاب به حاضران گفت: شما دانش‌آموزان باید تلاش کنید تا بصیرت خود را افزایش داده و با توطئه‌های جدید دشمن آشنا و راه‌های مقابله با آن را فرا بگیرید و در این راه از پا ننشینید؛ چرا که دشمن هر لحظه در کمین و منتظر فرصتی برای نفوذ در افکار ماست./ج1

برچسب ها: سمنان ، ملت ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.