خانه فرهنگ آیه همزمان با فرا رسیدن ایام رحلت آخرین فرستاده خدا، حضرت محمد مصطفی(ص) کارگاه مذهبی با عنوان«بر مدار آفتاب»را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی فرهنگسرای فردوس، کارگاه «بر مدار آفتاب» با هدف بررسی ابعاد گوناگون زندگی و شناخت بیشتر افراد با سیره نبوی و روش زندگی ائمه اطهار روز یکشنبه 17 دی ماه ساعت 17 از سوی خانه فرهنگ آیه برپا می شود.
در این کارگاه سعی می شود آموزه هایی مورد بحث و بررسی قرار گیرد که برای خانواده ها به جهت ایجاد فضایی معنوی مورد استفاده وبهره برداری قرار گیرد  تاکید بر مسائلی چون حسن خلق ، عزت نفس ، غیرت  و نیکی گفتار و رفتار  پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع)  از سر فصل های این کارگاه خواهد بود.
این گزارش می افزاید «بر مدار آفتاب» با حضور کارشناس مذهبی حجت الاسلام و المسلمین علی حیدری در روز یکشنبه 17 دی ماه از ساعت 10 میزبان خانواده ها است.
علاقه مندان برای حضور در این برنامه   می توانند  به  خانه فرهنگ آیه واقع در  شهرک اکباتان_خیابان اصلی _ فاز یک _ روبروی ورزشگاه راه آهن مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر باشماره  تلفن44656495 تماس حاصل کنند./ي2
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار