مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: طبق گزارش‌ها حدود 700 اتاق فکر در آمریکا در زمان فتنه 88 به طور خاص روی مسائل ایران تمرکز کرده به دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا پیشنهادهای فکری و عملیاتی می‌دادند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین حسینی در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت 9 دی در مسجد این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: فتنه سال 88 در بعد خارجی از سال‌های قبل از 88 طراحی و دنبال شد و یکی از نشانه‌های آن این است که "سناتور مک‌کین" کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات سال 2008 در سال 1384 دقیقا جنبش سبز را با همین نام اشاره می‌کند و می گوید: "در ایران، نظام را با جنبش سبز منهدم می‌کنیم."

وی اضافه کرد: حداقل8 دفتر ویژه در دبی، بگرام، باکو، سلیمانیه، آمستردام، لندن و واشنگتن به منظور ارتباط گیری، هماهنگ‌سازی، آموزش و تجهیز، به مرور در فاصله سال‌های 1371 تا 1388 راه افتادند. این دفاتر زیر نظر "سازمان سیا" و بعضا زیر نظر "پنتاگون" فعالیت می‌کردند و دفتر دبی مستقیما زیر نظر معاون اول رئیس جمهوری آمریکا فعالیت می‌کرد.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به تدبیر و مدیریت مقام معظم رهبری گفت: در این فضای غبار آلودی که بعضی از سیاسیون داخلی هم دانسته یا ندانسته به آن دامن زدند، رهبری عزیز یعنی امام خامنه ای ، در حالی که بعضی از نهادهای مسئول کشور دچار مسمومیت و انفعال شده بودند، وارد میدان شدند و درایت فوق العاده مسائل را به خوبی مدیریت کردند و در چند مرحله اتمام حجت کردند و فرمودند:عدم پذیرش قانون و تأکید غیر منطقی بر ابطال آرای مردم، آغاز دیکتاتوریست و رهبری زیر بار چنین چیزی نمی رود.

مسئول نهاد نمایندگی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور پرشور ملت مثل عصای حضرت موسی(ع) بود که وقتی وارد میدان شد، همه کید و سحر ساحران و جادوگران داخلی و خارجی را ناامید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پایان تصریح کرد: به خودم و همه اساتید، دانشجویان و کارمندان عزیز عرض می‌کنم که اگر برای دین، قرآن، اسلام و شهیدان آبرو نگذاریم، باید بر سر چیزهائی آبرو بگذاریم که نه تنها بی‌آبرویمان می‌کند، بلکه خسران دنیا و آخرت را در پی‌خواهد داشت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار