رسايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فتنه گران در انتخابات سال آينده جایی نخواهند داشت

عضو فراکسيون اصولگرايان با بيان اينکه فتنه گران در انتخابات سال آينده راه به جايي نخواهند برد، گفت: هوشياري و بصيرت مردم در 9 دي نظام اسلامي را براي حداقل يک دهه بيمه کرد.

حميد رسايي نماينده مردم تهران، ري، شميرانات در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به حرکت پرشور مردم در 9 دي سال 1388 که تجلي ولايت‌مداري و بصيرت مردم است، گفت: مردم با حضور با شکوه خود در خيابان‌ها، سران فتنه را رد صلاحيت و به اهداف آنها كه مبتني بر هواي نفس آنها بود پاسخ قاطع دادند و ديگر امکان بازگشت آنها وجود ندارد.

وي در ادامه با اشاره به حرکت برخي افراد در ساخت سناريوهاي جديد براي انتخابات آتي رياست جمهوري، افزود: در دوره قبل رمز فتنه‌گران "تقلب" بود که اکنون رمز فتنه انگيزي آنها به "انتخابات آزاد" تغيير يافته است.

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس تصريح کرد: همان مردمي که با بصيرت و ولايت‌مداري خود در مقابل شعار تقلب ايستادند، به شعار انتخابات آزاد تو دهني محکمي خواهند زد.

وي با بيان اينکه 9 دي کشور را براي يک دهه بيمه کرد، تاکيد کرد: با بصيرتي که مردم دوره قبل از خود به نمايش گذاشتند کشور و نظام اسلامي حداقل تا ده سال آينده بيمه است چرا که مردم آگاه و هوشيار هستند.

نماينده مردم تهران با اشاره به نقش سياسيون در انتخابات سال آينده، اظهار داشت: سياسيون وظيفه دارند تا با بصيرت دهي به مردم، فضا را به گونه‌اي محيا کنند تا مردم از ميان كانديداي خوب و خوب‌تر دست به گزينش بزنند.

رسايي در پايان در بيان فلسفه اصلي انتخابات در نظام اسلامي، عنوان کرد: نبايد مردم را در موقعيت انتخاب بد و بدتر و حتي خوب و بد قرار دارد چرا که فلسفه اصلي انتخابات در نظام اسلامي، انتخاب مردم از ميان افراد خوب و خوب‌تر است.

انتهاي پيام/
پ2
برچسب ها: انتخابات ، آتی ، فتنه ، رسایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار